Ja, Julia närmade sig henne igår och tog upp allt. Hon tänjer lite på sanningen, Vickan var faktiskt emot att Jassa skulle vara ett alternativ till en början. Frågan är om Jassa kommer gå till Vickan som berättar att det var Julia som började snacket igår.
Eller om hon bara kommer lämna det. En sak är säker, hon litar inte på någon nu. Skulle inte jag göra i alla fall. Eller litar hon på Julia nu?
Julias game just nu är så jävla övernaturligt listigt! På 2 timmar vände hon hela spelplanen helt på egen hand!
Julia verkar ha starkt psykopatiska drag och hon är väldigt duktig på att manipulera folk. Andra människor är bara spelpjäser i hennes liv. Allt för att göra så hon stiger i rang och ger henne fördelar i livet.
Jag har jobbat i samhällets tjänst i nätterna 3 och sovit bort mitt liv däremellan och har bara tittat in i huset någon minut då och då och jag har missat typ ALLT.
Försöker läsa igenom tråden och förstå det här snacket mellan Julia och Jasmine. På vilket sätt har Julia vänt spelet som någon sa? Vad händer? Liten recap någon?