2020-03-20, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Sen går hon omkring med massa skjutglada negrer på tröjan, typ 2pac och andra gAAanGztaaa rappaaaz så nog föredrar hon det svart!

Brrrrrrr

Ja herregud hon gör
Medlem
Lunatics avatar
hahaha. dom chansar och skriver samma. och det är rätt.
vafan dom 2osmartaste kommer få HYBRIS när dom får svarett.
Dom kommer säga att dom visste att det va samma
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Lennie tar ju hänsyn till alla i Ros, han är snäll. Men bidrar med noll i huset.
Tänk på att kor också är snälla.
Snäll? Han är dum nog att inte ta för sig och det innebär att han inte kommer bli långvarig i huset. Han kan ju faktiskt bara vara med 2 pers i huset. Det enda jag menar är att han borde bjuda till mer och inte bara hänga ned Amilia och Mergim..Och det där med kor.. Handen på hjärtat men Amilia är väl ändå inte snäll??
2020-03-20, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrecoBe
Det är bullshit dock hon tycker Martin är snyggare men vågar inte säga det av förklarliga anledningar.

Hon har Kongo som backup och hade hopat på Martintåget alla dagar i veckan om hon hade chansen, men nu är Jasmine där och ivägen så hon försöker manövrera runt det.

Äcklig som fan är hon, manipulativ, mytoman, creepy, stalker, etc.
Ful är hon även med läpparna.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Har han spelat hockey i div 3? Är inte hockey, själv har jag spelat i Elitserien.😀

Måste varit mäktigt! Var dock ruggigt nära som junior att lira Elitserien. Själv har jag bara spelat 5 matcher i allsvenskan. Annars en ständig div1/div2 lirare.

Får man fråga vad du lira?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrecoBe
Det är bullshit dock hon tycker Martin är snyggare men vågar inte säga det av förklarliga anledningar.

Hon har Kongo som backup och hade hopat på Martintåget alla dagar i veckan om hon hade chansen, men nu är Jasmine där och ivägen så hon försöker manövrera runt det.

Äcklig som fan är hon, manipulativ, mytoman, creepy, stalker, etc.

Nej. Hon gillar helt klart mörk choklad. Kan vara polare med vita. Men förhållande och sexuellt bara svart
2020-03-20, 17:49
Medlem
Lunatics avatar
Amilia redan fjortis fylla hahaha
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Hon inte ens vad hon pratar om. Hon är förvirrad. Hon säger att hon inte har känslor för honom eller vill vara med honom på de viset, men ändå försöker få Alex att säga att han är kär i henne för någon anledning.

Hon kör en anty
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Sen går hon omkring med massa skjutglada negrer på tröjan, typ 2pac och andra gAAanGztaaa rappaaaz så nog föredrar hon det svart!

Brrrrrrr
Man behöver inte föredra svart pga det. Många invandrare tycker om rap musik.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Ful är hon även med läpparna.

Verkligen, hela hennes ansikte äcklar mig.
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Var kan jag läsa mer om den regeln?
Har du hängt med någorlunda i BB dom senaste 10 åren kanske du fattar. Men du är väl fjorton som Mergim...
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Snäll? Han är dum nog att inte ta för sig och det innebär att han inte kommer bli långvarig i huset. Han kan ju faktiskt bara vara med 2 pers i huset. Det enda jag menar är att han borde bjuda till mer och inte bara hänga ned Amilia och Mergim..Och det där med kor.. Handen på hjärtat men Amilia är väl ändå inte snäll??

Helt fel. Han är en underdog till att vinna hela BB.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in