2020-03-20, 17:10
Medlem
kul med öl och vinprovning
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Först och främst, jag HÅLLER på min röst till ikväll och det borde ni också göra.

Det råder fortfarande oklart om Mergim får räddas av en makt på måndag. Produktionen spelar återigen med oss tittare för att kunna bestämma utgången på måndag. Detta är viktigt att alla förstår.

Om tittarna räddar Julia/Lennie i den här röstningen så är chansen väldigt stor att Glasman åker på måndag, och även Sami vandrar ut.

Om Julia räddas av oss så återstår Glas/Mergim/Lennie på måndag. Lennie skulle vinna i en röstning mot båda, och det kommer Blåvalen och Victoria räkna ut. Victoria med makten kommer att rädda Mergim och då ställs Lennie vs Glasman. =Glasman ryker

Det finns en andra utgång och det är att Mergim INTE får bli räddad av makten på måndag. Vinner då Julia omröstningen idag, så blir Lennie räddad av Victoria - och utröstningen kommer bli Mergim vs Glasman. Här har Glasman ok chans.

Tredje utgången är att Lennie lyckas bli räddad av folket, i beroende på vad produktionen vill återigen - så riskerar vi att se Julia vs Glasman tyvärr - om Lennie vinner tittarnas röstning och Mergim får bli räddad av Victoria.

Som sagt - hade produktionen spelat fair med oss tittare så hade vi vetat vid det laget dem lade ut röstningen idag om Mergim får bli räddad av makten på måndag eller inte.

Slutsats: Vi blir rövknullade av produktionen

nej glasman slår alla involverade i en omröstning lätt det gör inte julia så vi ska rösta på juiia annars åker hon på måndag
Medlem
Chandler Bings avatar
Lennie fick min röst!
2020-03-20, 17:11
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Först och främst, jag HÅLLER på min röst till ikväll och det borde ni också göra.

Det råder fortfarande oklart om Mergim får räddas av en makt på måndag. Produktionen spelar återigen med oss tittare för att kunna bestämma utgången på måndag. Detta är viktigt att alla förstår.

Om tittarna räddar Julia/Lennie i den här röstningen så är chansen väldigt stor att Glasman åker på måndag, och även Sami vandrar ut.

Om Julia räddas av oss så återstår Glas/Mergim/Lennie på måndag. Lennie skulle vinna i en röstning mot båda, och det kommer Blåvalen och Victoria räkna ut. Victoria med makten kommer att rädda Mergim och då ställs Lennie vs Glasman. =Glasman ryker

Det finns en andra utgång och det är att Mergim INTE får bli räddad av makten på måndag. Vinner då Julia omröstningen idag, så blir Lennie räddad av Victoria - och utröstningen kommer bli Mergim vs Glasman. Här har Glasman ok chans.

Tredje utgången är att Lennie lyckas bli räddad av folket, i beroende på vad produktionen vill återigen - så riskerar vi att se Julia vs Glasman tyvärr - om Lennie vinner tittarnas röstning och Mergim får bli räddad av Victoria.

Som sagt - hade produktionen spelat fair med oss tittare så hade vi vetat vid det laget dem lade ut röstningen idag om Mergim får bli räddad av makten på måndag eller inte.

Slutsats: Vi blir rövknullade av produktionen
Så sant.
2020-03-20, 17:12
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Hon slutar verkligen aldrig prata...Kan ingen köra in en stor kuk i munnen på henne så hon har något att snaska på ett tag så öronen får vila lite.

Vem f-n skulle våga det?
Hon skulle äta den som en Snickers, slicka sin flottiga käft och be om mer.
2020-03-20, 17:13
Medlem
Jifers avatar
Röstade på Lennie!
2020-03-20, 17:13
Medlem
-SchmergliN-s avatar
När blev Lennie arbetare igen? Har jag missat något?
2020-03-20, 17:14
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
nej glasman slår alla involverade i en omröstning lätt det gör inte julia så vi ska rösta på juiia annars åker hon på måndag

För 2 veckor sedan så hade det du säger varit sant. Men det gäller inte längre.
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnemats
Tror tyvärr det är kört. Alla instagrammare och facebookare som hejar på Jasmine röstar för att rädda Lennie medan Julias och Glasmans röster sprids av de som är team rainbow. Victoria räddar Mergim och nån av Glasman och Julia åker.
Men Mergim går ju inte att rädda!
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
När blev Lennie arbetare igen? Har jag missat något?
Fattade inte heller det...
Medlem
Garanterat en röst på Lennie
2020-03-20, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Röstade på Lennie. Han är den enda normala där inne och den enda människan jag skulle tänka mig ta ett snack med.
Om bara han slutade att umgås med Amilia och mergim.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in