2020-03-20, 15:28
Medlem
Rainbow hade kunnat gå väldigt lång och även till final om dom inte höll på som dom gjorde med Jas. Dom vissa sin bittra och svartsjuka sida. Inget som går hem hos tittare.
Medlem
askungens avatar
Rolig tävling iaf!
Passa på att ta en promenad nu alla dönickar, sen blir det tacos och förhoppningsvis en rolig fest
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagtardindotter
Sätt på dig clownsminket
Ser inte poängen med det. Jag hade ju rätt hela tiden, BB har inte sagt något om att Mergim inte kan räddas av makten, det är något flera härinne hittade på eftersom de tycker att det borde vara så.

Sååå..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Som Chrille från BB2011 skrev på instagram "Team rainbow är ett sjunkande skepp" . Dom sköt sig själva i fötterna när dom körde det där fulspelet i örådet. Tråkigt att Sami skulle dras med i Glasmans planer. Nu är han inte lika poppis längre. Trist men sant.

Glasman är en värdelös taktiker. Och får gärna åka ut när de är 2 veckor kvar
Medlem
avixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jifer
Jag tror Mergim kan räddas på Måndag.
Det stod i brevet att om du inte vill göra uppgiften så kan du inte sitta säkert denna vecka.
Måndag är ny vecka. Rädda Mergim, död eller levande! Behöver ha honom kvar i huset, tycker han och Lennies dynamik är så fin.
Men snälla varför tror du det heter "veckoFINAL" på måndag? Jo för att det är slutet på veckan = en vecka är mån-mån
2020-03-20, 15:29
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Ja justfan, då äre imorgon

Ja mergim kan räddas 100%

De menar tävlingsvecka. Tisdag till tisdag.
De som tävlar är de som kan räddas.
2020-03-20, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Han är med Anty gruppen. De säger ju det själva att det "är vi tre som gäller".
Det finns ju inge anty grupp längre. Han bryr sig om alla i huset. Såg du inte på festen?
2020-03-20, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Som Chrille från BB2011 skrev på instagram "Team rainbow är ett sjunkande skepp" . Dom sköt sig själva i fötterna när dom körde det där fulspelet i örådet. Tråkigt att Sami skulle dras med i Glasmans planer. Nu är han inte lika poppis längre. Trist men sant.

Det var snarare Glasman som drogs med i Julias och Samis planer.
2020-03-20, 15:30
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Om du hade pluggat läsförståelse, som jag rekommenderat dig att göra, så hade du vetat vad jag är med på och inte.
Bra, tack.
2020-03-20, 15:32
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Det finns ju inge anty grupp längre. Han bryr sig om alla i huset. Såg du inte på festen?

Jodå, jag gillar Lennie. Men de håller ihop. De väljer att rädda varandra och de pratar om det i sina diskussioner. De säger hela tiden att de litar endast på varandra
2020-03-20, 15:32
Medlem
Lord2Moynes avatar
Topp 3 jag AVSKYR i huset nu har ändrat sig lite på bara en vecka.

Ohotad ledare är fortfarande Amilia, det ska till ett mirakel om någon ska kunna gå om henne. Tvåa på listan är den engelska skrikmajan och psykfallet Jasmine som älskar att spela den svikna stackars tjejen och gärna spelar teater mot kamerorna med offerkoftan på för att belysa det. Synd bara att det är så många som inte ser igenom hennes fasad. Trea på listan är Vicky som jag gillade i början eftersom hon retade upp blåvalen, men när det började brännas för henne bytte hon taktik och började slicka Amilias röv så tungan blev brunare än brun.
2020-03-20, 15:33
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avix
Men snälla varför tror du det heter "veckoFINAL" på måndag? Jo för att det är slutet på veckan = en vecka är mån-mån

Så är det. Tävlingsveckan är måndag-måndag resp. tisdag-tisdag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in