2020-03-20, 15:11
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Håller med👍

håller osså med!

#RÄDDAKVARJULLAN
2020-03-20, 15:11
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Så det kommer stå mellan Glasman, Julia och Mergim på Måndag. Vilka två kommer att åka ut?

Jag kommer slåss med näbbar, klor, armbågar, knogar, knän, tänder och två sexor whisky för JULLAN!!!
Även om det innebär att jag måste gå emot eventuella taktikröstningar från mina bröder och systrar här i tråden. Julia kommer alltid först för mig.
HEJA JULIA!!!!
2020-03-20, 15:12
Medlem
Angående Jassas eventuella sdsympati.
Såg att han gillade Jimmie Åkesson och något om "stoppa alla våldtäkter" mm + då hennes inlägg som cirkulerar.

Kan det ha hänt något i hennes närhet som gjort att hennes sympatier är där då de är de enda som verkar bry sig om att vilja stoppa detta?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Va? Jag skrev ju precis att jag hade fel om den exakta ordalydelsen, du fick som du ville. Varför fortsätter du bråka?

Det betyder fortfarande inte att det finns några som helst belägg för att Mergim inte kan räddas av makten, det har jag inte fel om. Eller? Har du fler klipp att länka till där BB förklarar det?
Du påstår att du aldrig har fel, du hade fel. Varför fortsätter du vara en besserwisser när du bevisat att du inte fyller ut de skorna? Patetiskt.

OCH JAG HAR ALDRIG SAGT NÅGONTING OM DET. Du kanske ska plugga lite läsförståelse istället för att kolla på BB 24/7.
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Precis, var väl "the spy who shagged me"-look a like:n i Rodneysäsongen (tror jag) som inte sov och blev mer och mer psykotisk och lyftes ut efter några dagar. Hade sjukt paranoida idéer.

Naturligtvis!
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Hur sjutton löpte du med bollen mellan koner och spelare utan balans?
Du har helt rätt. Balans är visst viktig i fotboll. Jag har spelat både ishockey och fotboll ändå upp i vuxen ålder, balans är visserligen viktigare i hockey än i fotboll men det krävs ändå för fotbollen ändå om man ska bli duktig. Den som säger något annat kan tydligen mer än både länslagstränare och tv-puckstränare jag haft i alla fall.
Medlem
Zingo2s avatar
Bra start!
2020-03-20, 15:13
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Turbotraktor
Balansträning förebygger dessutom skador. Spelar man på en någorlunda hög nivå så ingår balansträning i träningen så att säga. Vi hade iaf balansträningar, spec under inomhussäsongerna. Men jag antar att olika lag osv har olika träningssätt.

Javisst. Vi körde detta bland annat i både fotboll och handboll:

https://www.playmakerlife.com/best-football-workouts/2015/12/3/7-balance-exercises-for-every-football-players
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Så ni körde aldrig detta som är en av grunderna i fotboll.

https://www.playmakerlife.com/best-football-workouts/2015/12/3/7-balance-exercises-for-every-football-players

nix men du har säkert rätt i att balans är mkt viktigt om man ska bli en bra spelare eller proffs
Medlem
Jag hoppas av de som är nominerade att Lennie och Julia stannar kvar. Glasman och Mergim kan gärna ryka.
Medlem
Trollsvanss avatar
Helvete!
Jag hade fel. Vart kom den balansen ifrån på Vickan? Hon har uppvisat 0 kroppskontroll tidigare.
Så jävla snabb 😵
2020-03-20, 15:14
Medlem
VADFAN ÄR DETTA lol

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in