2020-03-20, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
"Om du vägrar uppdraget kan du inte sitta säkert denna veckan" stod det i brevet Mergim läste upp i slussen. Han hänger med andra ord löst fram till på måndag. Inte ett ord om att han inte kan räddas av makten, precis som vem som helst som hänger löst.

Sen får ni tolka det hur ni vill, och tycka vad ni vill. Vad BB bestämmer sig för får vi se då.
Men alltså omg

Bara erkänn att du hade fel. Tre små ord. "Jag hade fel."
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plogbil
https://imgur.com/wiVHbGi

Vilken puma.

jag tycker hon är vacker
Medlem
Fotbollsproffset sämre tid än jasse pinsamt xD
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaxiflux
Så du menar att alla som sitter säkert denna vecka också sitter löst på måndag efter det är ny vecka
Nej, vad får du det i från? De som sitter säkert gör det hela veckan, inklusive måndag. Alla andra hänger löst, inklusive Mergim, och om det fungerar som det gjort hittills kan vem som helst av dem räddas av makten.

Det har inte någon gång stått ett ord om att han INTE kan räddas av makten i något av BB:s brev, det är tolkning en del här har gjort för att de TYCKER att det borde vara så. Det är förstås upp till var och en att tycka det.
2020-03-20, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Extremt viktigt med balans i bollspel. Har själv spelat handboll i 10 år (målvakt) och balans, styrka, snabbhet och fokus är grundprincipen. Framförallt fokus. Där balans ingår.

Han kanske hade blivit nåt om han hade haft balans 😊
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagtardindotter
första jag ser är askungen i clownsmink och nu vågar jag inte öppna liven igen

Välkommen in i tråden brorsan. Jag postade ett nytt Jullanklipp åt dig igårkväll. Gå tillbaks till 21:30-23:00 nån gång så får du se.
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Jag börjar undra om inte hon är Anna Books hemliga dotter. Samma kroppsform, samma hybris, samma brist på självinsikt, samma offerkoftementalitet osv.
Plötsligt inser jag varför jag hatar henne så mycket...
Det skulle man kunna tro men jag råkar veta att det är Ursula i Lilla Sjöjungfrun som är Amilias biologiska mamma. Jag är 100 % säker på uppgifterna.
Medlem
Citat:
Extremt viktigt med balans i bollspel. Har själv spelat handboll i 10 år (målvakt) och balans, styrka, snabbhet och fokus är grundprincipen. Framförallt fokus. Där balans ingår.

i fotboll är inte balans viktigt
Medlem
Alex hade kanske räddat Julia också. Ingen chans att han hade räddat Mergim eller Lennie.
Medlem
Citat:
Jag har spelat fotboll i över 20 år. Har ändå livets sämsta balans. Klart det är bra med balans, men det är ingen garanti att man har bra balans bara för att man är fotbollsspelare.
2020-03-20, 15:01
Medlem
Fotbollsproffset var det va tillåt mig skratta
2020-03-20, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Nej, vad får du det i från? De som sitter säkert gör det hela veckan, inklusive måndag. Alla andra hänger löst, inklusive Mergim, och om det fungerar som det gjort hittills kan vem som helst av dem räddas av makten.

Det har inte någon gång stått ett ord om att han INTE kan räddas av makten i något av BB:s brev, det är tolkning en del här har gjort för att de TYCKER att det borde vara så. Det är förstås upp till var och en att tycka det.

"JAG HADE FEL"

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in