Psycho killer är jävligt stabil i tävlingarna. Han skryter inte om det. Skryter heller inte om att han är en brudmagnet.
Karl'n är helt klart en Alfa med viss ödmjukhet. Jmf med Amilia, som vill vara en kvinnlig Alfa. Allt hon gör är att framhäva saker för att få andras gillande, full av skryt och snackar oavbrutet om sig själv. En typisk snicksnackare helt utan verkstad. Snarare en elefant i porslinsaffären!
Martin viskandes bombaclat är fan episk teve-underhållning!
Av allt i huset vad stör ni er mest på? Förstår att Jassas skrik o Alex klick toppar listorna, men nu fan är det värsta jag vet när fettot lutar sig framåt o kastar håret bak för att det ska se "snyggt" ut. Fyfaaaan vad irriterande
Psycho killer är jävligt stabil i tävlingarna. Han skryter inte om det. Skryter heller inte om att han är en brudmagnet.
Karl'n är helt klart en Alfa med viss ödmjukhet. Jmf med Amilia, som vill vara en kvinnlig Alfa. Allt hon gör är att framhäva saker för att få andras gillande, full av skryt och snackar oavbrutet om sig själv. En typisk snicksnackare helt utan verkstad. Snarare en elefant i porslinsaffären!
Sant, jag hade gillat honom om det inte vore för att han har den äckliga smaken att låta den långhåriga gräshoppan Jassa smaska på honom.
VA? Det har jag missat. LOL, var det på TV-sändningen? Finns det något klipp här i tråden??