Duschar aldrig amilia? Tyckte Lennie sa till henne för ett par dar sen att hon inte hade duschat på 1 vecka o hon svarade att hon bara duschar 1 gång i veckan. Sen såg man ju att hon luktade sig i armhålan o sina kläder...Sen dess har ja stört mig på de men verkar ju som om de är sant. Har inte sett henne fräscha till sig alls förutom o lägga om sitt smink..
Satt på nyss.
Aa hon snackar tydligen om Äckel gubben kapten klänning.
Fattar inte efter allt den Polis chefen Kapten klänning är känd för och gjort får driva häst stall med småtjejer idag.
Ja tycker man om att skratta åt en person som är psykiskt instabil och inte mår bra av att vara där så rösta bara. Tragiskt och ovärdigt!
Han har sina utbrott, men över lag verkar han må bra. Han är go o glad för det mesta, han lär sig fixa mat o jag tycker han föregår med gott exempel i mycket han gör.
Ett plus att han är fin att se på!
Duschar aldrig amilia? Tyckte Lennie sa till henne för ett par dar sen att hon inte hade duschat på 1 vecka o hon svarade att hon bara duschar 1 gång i veckan. Sen såg man ju att hon luktade sig i armhålan o sina kläder...Sen dess har ja stört mig på de men verkar ju som om de är sant. Har inte sett henne fräscha till sig alls förutom o lägga om sitt smink..
Man ser henne nästan aldrig vid duscharna iallafall. Någon som har koll?