2020-03-20, 01:21
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mybell12
Ohh, what a comeback. That hurt. Not.
Ska vi ta en omröstning om vilken av våra åsikter som är populärast?

ehh jag har inte tid... och du får inte vara uppe så här sent ditt pulver! gå och lägg dig.
2020-03-20, 01:21
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
ähh det är bara bira ikväll men det var så jävla tråkigt med BB och tråden och allt så ville ha lite öldschool flashback tillbaka! fick peeling av bananaskillen

Hahahahaa! Kör på bara. Har man som jag vuxit upp med två bröder och en tokig raggarfarsa finns det ingenting karlar kan göra för att chockera/kränka mig.
Jag bara garvar så ansiktet värker.
2020-03-20, 01:23
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erding
Jag stör mig på jasmines hånglande hon kmr åka ut förr eller senare men ville ge henne lite upprättelse efter att de andra behandlade henne illa

Så du din jäkel röstade kvar henne.. suck.

Rädd att hon blir kvar länge. Folk älskar kärlekspar.
2020-03-20, 01:24
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
Det grundar sig nog mest i att deras snack är ältande och ointressant
Principiellt har du rätt, men nu tyckte jag ändå där och då att de pratade om intressanta saker! Jag ville lyssa, ta in informationen, lagra den för framtida nytta. Men näe, allt är bara borta.

Jag skulle skylla allt på alkoholen, om det inte vore för följande predikan från vår antifeministiska överherre och profet, ståuppkomikern Bill Burr. Se gärna hela klippet, det är värt det, men mest aktuellt för oss nu börjar ca 05.15 in.

https://www.youtube.com/watch?v=MWuFQGrWda8
2020-03-20, 01:25
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Hahahahaa! Kör på bara. Har man som jag vuxit upp med två bröder och en tokig raggarfarsa finns det ingenting karlar kan göra för att chockera/kränka mig.
Jag bara garvar så ansiktet värker.

Det är ju så det ska vara! vem fan orkar stå till 100% för all skit man kastar ur sig haha men det är tur att du finns och förgyller tråden hoppas på fler bra klipp från herkku kungen själv!
2020-03-20, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
ehh jag har inte tid... och du får inte vara uppe så här sent ditt pulver! gå och lägg dig.
Sluta ät de där pillerna, fjortis. De är inte bra för dig.
2020-03-20, 01:40
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mybell12
Sluta ät de där pillerna, fjortis. De är inte bra för dig.

nämen!
2020-03-20, 07:13
Medlem
Trollsvanss avatar
Amilia har precis förnedrat hela bäversläktet i bikten med att säga att hon inte kan förbereda sig inför tävlingen och att hon då hellre sminkar sig innan för att inte se ut som en bäver.
Tror gris var ordet hon letade efter och allt smink i världen inte hjälper mot det hon lider av.

Jag brukar inte vara elak, lämnar det åt er andra. Men här kan jag inte riktigt låta bli. Jag tycker hon är avskyvärd.
Kan nog inte titta på senaste avsnittet, klarar inte av att se den skräckfilm vi tittare skapade med statyerna eller när dom gullar med henne och elen igen.

Det är så skönt att ha denna sidan att spy ut sin skit på när man inte är på jobbet eller vet någon annan som tittar.

Hur kan ett sånt skitprogram skapa så mycket oreda i ens känsloregister 🥵
Men är väl det man är ute efter 🥳

Jag hade missat att Jasse och Martin hade haft sex. Jag trodde ingen skulle komma närmare än min avatar.
2020-03-20, 07:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Amilia har precis förnedrat hela bäversläktet i bikten med att säga att hon inte kan förbereda sig inför tävlingen och att hon då hellre sminkar sig innan för att inte se ut som en bäver.
Tror gris var ordet hon letade efter och allt smink i världen inte hjälper mot det hon lider av.

Jag brukar inte vara elak, lämnar det åt er andra. Men här kan jag inte riktigt låta bli. Jag tycker hon är avskyvärd.
Kan nog inte titta på senaste avsnittet, klarar inte av att se den skräckfilm vi tittare skapade med statyerna eller när dom gullar med henne och elen igen.

Det är så skönt att ha denna sidan att spy ut sin skit på när man inte är på jobbet eller vet någon annan som tittar.

Hur kan ett sånt skitprogram skapa så mycket oreda i ens känsloregister 🥵
Men är väl det man är ute efter 🥳

Jag hade missat att Jasse och Martin hade haft sex. Jag trodde ingen skulle komma närmare än min avatar.
Julia och Glasman har också lekt under täcket innan Jassa och Martin!
2020-03-20, 07:32
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Julia och Glasman har också lekt under täcket innan Jassa och Martin!

Den vill jag inte vet av så, tyst på dig. 😉
Jag har intalat mig själv att det är som Glasman säger. Att hon bara gned sin röv mot honom 😬
2020-03-20, 07:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Den vill jag inte vet av så, tyst på dig. 😉
Jag har intalat mig själv att det är som Glasman säger. Att hon bara gned sin röv mot honom 😬
De delar säng varje kväll också, undrar varför Julia inte vill ligga bredvid finger-Frida?
2020-03-20, 07:43
Medlem
Någon hugger väl sig i benet med yxan snart.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in