2020-03-20, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
1. Lennie
2. Jasmine
3. Amilia

fight me

1. Victoria
2. Martin
3. Amilia

Har svängt totalt eftersom det bara är Julia från andra rummet som gör något värt att kolla på. Sami är jättefin och har sina stunder men han bidrar inte med speciellt mycket at the end of the day. Fattar dock att många vill att han vinner bland annat så att han kan lösa några skulder. Men jag hoppas att Glasman åker så han kanske kommer fram lite mer.

watch my head roll
2020-03-20, 00:26
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Snart lackar Sami, pussas och prasslas i rum 1.
Dags för annexet. Öppna det,för stackaren för fan eller flytta till fettots rum får vi se hur länge Big Fat Mama tillåter det.
2020-03-20, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Filmar dom Sami vet man att det händer saker
Exakt.
Jävla pk-tv4. Tvi!
2020-03-20, 00:27
Medlem
csfs avatar
Men förfan ingen respekt till de andra i rummet.specisllrt inte amilia alltid hon som ska snacka!!!
2020-03-20, 00:28
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Fan på.den tiden hade man bara en grej som kallades kassettbandspelare. Svårt att förklara för mig hur den manicken såg ut för våra yngre vänner, så man får,googla det. Men visst idag hade jag varit mer populär än Anty på Youtube

jävlars! ähh det är bara blicka framåt! skulle gärna vilja se nån sorts lista hur vi fina killar hade tänkt oss förnedringsknulla kossorna i huset iaf typ från 1-5,6 eller hur många dom är....
2020-03-20, 00:28
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Kalle Anka, det är helt sant. Det var sjukt jag vet, men när man var 17 och bara fick ett ligg bar ju ett under. Så jag stod ut.

Jag är kluven, men eftersom varken du eller jag kan bevisa endera scenariot så föreslår jag att du kallar mig antingen Kalle, eller Anka, från och med nu. Om du misslyckas att komma ihåg denna regel så kommer det ett straff, dock något oklart hur det ska verkställas i så fall.
2020-03-20, 00:29
Medlem
Såg nyss uppdraget som fick Amilia immun.

Hhahahahah fyfan jag orkar inte mer!!!!!!
2020-03-20, 00:30
Medlem
Citat:
Dags för annexet. Öppna det,för stackaren för fan eller flytta till fettots rum får vi se hur länge Big Fat Mama tillåter det.

Vad är det för fel på öronproppar då?
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
1. Victoria
2. Martin
3. Amilia

Har svängt totalt eftersom det bara är Julia från andra rummet som gör något värt att kolla på. Sami är jättefin och har sina stunder men han bidrar inte med speciellt mycket at the end of the day. Fattar dock att många vill att han vinner bland annat så att han kan lösa några skulder. Men jag hoppas att Glasman åker så han kanske kommer fram lite mer.

watch my head roll

It's rolling. Du menar på allvar att det alltså finns andra som bidrar med något. Alltså något mer än "tråkiga" Sami? Menar du Amelia?
Medlem
För jäkligt att de pratar högt när andra ska sova och inte tar hänsyn. Så folk ska må som skit för de inte får sova. Jag hade satt mig upp och skrikit håll käften. Eller kastat iväg en stol..
2020-03-20, 00:31
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Vad är det för fel på öronproppar då?
De får den billiga varianten som inte ger så mycket. Ge dom griskött istället.
2020-03-20, 00:32
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
jävlars! ähh det är bara blicka framåt! skulle gärna vilja se nån sorts lista hur vi fina killar hade tänkt oss förnedringsknulla kossorna i huset iaf typ från 1-5,6 eller hur många dom är....

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in