2020-03-19, 18:09
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Den ende som varit vuxen när de läst sina brev är Sami. De andra är fan riktigt tramsiga.
Ska man tycka synd om dom? Nä, gör iaf inte det.

Nja. Tycker det var fint och bra av Alex att visa känslor. Han är den enda deltagaren med kids och saknar förmodligen henne väldigt väldigt mycket. Han går inte runt som Jullan och söker sympati för att hon saknar hennes hund. Tvärtom, han har hållt det inom sig, bröt ihop, och sen är det bra!

Jag gillar Jullan men här ligger hon i lä. Dem vet båda vad dem har gett sig in på och det är därför Alex max 2 gånger nämnt att han saknar sin dotter.
2020-03-19, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Okej, nu har jag lugnat ner mig och hämtat mig från gårdagens raseriutbrott och kickat igång liven igen, men f-n vad ljudet laggar.
Håller med "Helig Moder", Amilia är f-n PMS-framkallande. Hon är även skadlig för min mentala hälsa då jag börjat fantisera om att se henne bli halshuggen av IS, falla från höga höjder, sitta fastklämd i en brinnande bil och diverse andra sjuka grejor.
Så reagerade jag inte ens på Annica i säsong 8 även fast jag hatade henne också.
Kan det vara Coronasymptom tro?

Samtidigt som jag - med skräckblandad förtjusning, läste din text, så skrattade jag till blandat med lite vemod, vrede och ilska
Det är inte lätt när det är svårt.

Detta är tragikomiskt, vi måste få ut valen, så fort som möjligt.
För allas vår bästa, det kan inte vara hälsosamt att känna sån hat och avsky mot en människa via en tv-ruta.
2020-03-19, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
tittarna har röstat sen 9 imorse om vem vi vill ska sitta säkert blir väl jasmine för 3 gången i rad

HYBRIS

Hoppas inte, det ludret är så jävla äcklig, sitter och pussas med alex, myser med martin, ville ha sami.

whorewibes deluxe
2020-03-19, 18:11
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
tittarna har röstat sen 9 imorse om vem vi vill ska sitta säkert blir väl jasmine för 3 gången i rad

HYBRIS

Tack snälle allanmadsen. Måste genast in och rösta på Julia.
2020-03-19, 18:11
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Nja. Tycker det var fint och bra av Alex att visa känslor. Han är den enda deltagaren med kids och saknar förmodligen henne väldigt väldigt mycket. Han går inte runt som Jullan och söker sympati för att hon saknar hennes hund. Tvärtom, han har hållt det inom sig, bröt ihop, och sen är det bra!

Jag gillar Jullan men här ligger hon i lä. Dem vet båda vad dem har gett sig in på och det är därför Alex max 2 gånger nämnt att han saknar sin dotter.
Ja, det är trots allt lite skillnad på en hundjävel och ett barn.
Dock så är det för mig obegripligt hur fan kan gå in i ett hus och frivilligt vara ifrån sitt barn i 100 dagar.
2020-03-19, 18:12
Medlem
va E de för schizzo som just nu läser
Brev är hennes familj komiker eller
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Självklart är det en för stor kraftansträngning.

Dumt av mig att ens fråga..
Medlem
DjPuttes avatar
Jassa måste ha problem....
Eller så är hon väldigt omogen för sin ålder!
Medlem
Har Jasmine scenskola nu? Övar lite inför dramapremiären
Medlem
avixs avatar
Öh Jas har fått ett psykotiskt anfall eller?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Mergim kommer inte få något brev, han har redan fått.

Tyckte någon räknade upp hans namn.

Men ok,perfekt att han inte får något.
2020-03-19, 18:13
Bannlyst
Jasses familj är lika blåsta dom. En normal familj hade tagit avstånd från Jasse.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in