2020-03-19, 13:02
Medlem
Alltså
Varför är frida alltid så glad och positiv??? Är det för all sex hon har?
2020-03-19, 13:03
Medlem
Haha eran favorit rappar och kan alla orten låtar! Älskar de era rassar
2020-03-19, 13:03
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Meditation med Julia.. lycka till, hon kan inte hålla käften mer än 10 sekunder.
Jullan pratar nog i sömnen också
2020-03-19, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Awwwsum3
Haha eran favorit rappar och kan alla orten låtar! Älskar de era rassar
Väldigt skumt. Var han inte nazze för någon månad sedan? Lol
2020-03-19, 13:04
Medlem
xrlpyts avatar
Julia längtar ju hem till sin hund, taskigt att rösta kvar henne. Jasmine däremot har det bra i huset, inget ansvar och sin prins att hångla med.

Komvuxtävlingen borde rimligtvis Glasman vinna, och det är antagligen en immunitet som pris så onödigt att rösta på honom.
2020-03-19, 13:05
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Ja det ä en enkel slutsats egentligen. Därför vore det så mycket bättre att gå tillbaka till ursprungliga BB med nomineringar. De har väl redan tidigt i BBs historia insett hur det skulle slå. Men TV4 har plötsligt ändrat i konceptet. Jag har under den senaste veckan tajmat hur mycket TV tid en deltagare får och man ser att exempelvis Martin och Lennie får väldigt lite medan Amelia som får ligger mycket TV tid på DC kameran. Även Jassa och Vickan ligger väldigt högt medan Alex och Sami får väldigt lite. Dessutom hade jag bara följt 45minuter avsnitten så hade jag haft en helt annan bild. Att sedan vika sig för hur mycket man gråter så premieras det hela. Nu är det ju så och man kan bara beklaga det och hoppas att TV4, eller de som får rättigheterna får fundera ett varv till.
Tröstar mig med att vinner någon av de fullkomliga idioterna så har jag haft rätt de senaste åren: Sveriges befolkning bli dummare och dummare för var dag som går
2020-03-19, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Julia längtar ju hem till sin hund, taskigt att rösta kvar henne. Jasmine däremot har det bra i huset, inget ansvar och sin prins att hångla med.

Komvuxtävlingen borde rimligtvis Glasman vinna, och det är antagligen en immunitet som pris så onödigt att rösta på honom.
Hon borde åka till anstalten
2020-03-19, 13:06
Bannlyst
Citat:

Jasmine vinner inte iaf, det kan vi nog vara överens om
2020-03-19, 13:07
Medlem
xrlpyts avatar
Julia är fan hyperaktiv även när hon bara andas. Slappna av lite va.
2020-03-19, 13:07
Medlem
Citat:

Hade varit kul och se de andra deltagarnas miner om Julia skulle få en videohälsning från sin hund. Den är ju inte vacker om man säger så
2020-03-19, 13:08
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Jasmine vinner inte iaf, det kan vi nog vara överens om
Jag antar att de får stötar för felsvar, Jasmine, Mergim och Alex lär ha ont under provet.
2020-03-19, 13:08
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:
Julia är fan hyperaktiv även när hon bara andas. Slappna av lite va.

hon ser mkt avslappnad ut, du borde slappna av tkr jag

ANDAS IN O UT KÄNN LUGNET

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in