2020-03-19, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandja
Jag är tjej och tycker hon är skit tråkig
Jag är inte tjej men håller med dig. Det enda hon gör är att springa runt och fjolla sig (skrika och gapa), samt håller sig nära Martin. Hon är varken rolig eller underhållande heller. Hur kul är det?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Har faktiskt frågat folket ”där ute” den frågan. Fick svaret att hon är Glad, snäll och omtänksam.
Vafan liksom. För mycket högstadiebrudar som kollar på BigBrother tyvärr

Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Är sugen att rösta kvar Glasman, Han har större chans att ryka och då faller Rainbow och Rosa rummet kommer få mega hybris och försöka få ut Sami och Julia, Sami kommer inte palla rosa rummet och gå ut ur huset.
Julia sitter ganska säkert i röstning.
Glasman ska ut så fort Sami har utnyttjat han klart, Och inte behövs längre.

Sami lämnar om Glasman ryker. Han har sagt det vid upprepade tillfällen även då Glasman har sagt att han inte vill att han sticker. Men Sami är lojal så jag tror han sticker då Glasman är hans stöttepelare. Så har vi ett BB med bara blattar kvar som tagit över, för Julia hänger då löst.
2020-03-19, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Jag är inte tjej men håller med dig. Det enda hon gör är att springa runt och fjolla sig (skrika och gapa), samt håller sig nära Martin. Hon är varken rolig eller underhållande heller. Hur kul är det?

Precis!!!
2020-03-19, 10:52
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Kan vi inte skapa en egen omröstning här eller någon annanstans så vi har ett hum om vad vi ska rösta på.

Vad var vi enade om idag då?

Läser jag på insta så har Mergim och Jassa äckligt mycket stöd. Vi på flashback är körda.
Mergim har noll stöd. Det är bara blatteflickor som lobbar hårt just nu.
2020-03-19, 10:53
Medlem
__Alez__s avatar
Man vill ju gärna se Corona-infon kl 12. Tråkigt med censur då.
2020-03-19, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Mergim har noll stöd. Det är bara blatteflickor som lobbar hårt just nu.

kolla bb senaste bild på instagram alla skriker om att dem ska rösta på mergim planen är tydligen att få ut juden på måndag då både lennie och jassa tar honom i en utröstning
2020-03-19, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karnivalkocken
Kan någon svara på vad den äckliga individen amilia gör i huset? Aldrig skådat en så stel och lat människa som säkert blivit bortskämd hela livet. Att hon jobbar som PR-konsult och är aktiv i moderaterna gör fan inte saken bättre heller. Jävla tjockis som går runt och snackar skit och bara äter.
Det är ett mysterium ingen av oss förstår. Tråkigare deltagare får man leta efter, bjudrr noll på sig själv i ett förnedringsprogram som BB. Vad fan söker du in dit för? Vi har fått bekräftad hon känner folk i produktionen och jag tror de ser till hon ska komma långt därför hon alltid får fördelar i alla tävlingar. Hoppas hon aldrig får jobb någonstans efter programmet för att folk inser vilken egoistisk vidrig människa hon är.
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
kolla bb senaste bild på instagram alla skriker om att dem ska rösta på mergim planen är tydligen att få ut juden på måndag då både lennie och jassa tar honom i en utröstning

De är få men skriker högt!
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Sami lämnar om Glasman ryker. Han har sagt det vid upprepade tillfällen även då Glasman har sagt att han inte vill att han sticker. Men Sami är lojal så jag tror han sticker då Glasman är hans stöttepelare. Så har vi ett BB med bara blattar kvar som tagit över, för Julia hänger då löst.
Jullan är ganska säker i en kommande utröstning. så det lutar åt att rädda Glasman.
Synd att troll gör att tråden inte håller ihop längre med vilka vi ska rösta på.
2020-03-19, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Kan vi inte skapa en egen omröstning här eller någon annanstans så vi har ett hum om vad vi ska rösta på.

Vad var vi enade om idag då?

Läser jag på insta så har Mergim och Jassa äckligt mycket stöd. Vi på flashback är körda.
Jag röstade på Julia och hade varit skönt om vi hade varit enade men nu har vi delat på oss så hälften röstat på Glasman och hälften på Jullan. Sen har vi enstaka i tråden som lagt sina röster på Jasse och Mergim Men har mycket hellre kvar Mergim än Jasse dock!
2020-03-19, 11:00
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Jullan är ganska säker i en kommande utröstning. så det lutar åt att rädda Glasman.
Synd att troll gör att tråden inte håller ihop längre med vilka vi ska rösta på.

Exakt bara den senaste veckan har spammandet ökat med 300%.
Men kom ihåg att omröstningen är lång och de som endast ser 45minuter programmet är 85%.
Det är dom som kommer att avgöra.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in