Citat:
Ursprungligen postat av
bblover
Vill du vara dum, dummare eller dummast???
Är det bara dom tre alternativen? Vem ska jag vara dum mot? Jag var väl inte dum mot någon i mitt inlägg? Du missuppfattar. Jag hyllade ju förfan Joe. Är inte fel att ha stor kuk. Och stora pungkulor. Han är ju en riktig man som Sexy Hanna sa. Kanske du glömt hur kåta brudarna blev när Joe kom in och började jojka? Men jag minns.... Joe glömmer man inte. Och hans norrländska raseri när han såg alla ägg på golvet... Nejdu jag skulle aldrig skriva något dumt om den mannen inte.