2020-03-18, 22:39
  #81769
Medlem
Jifers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beyondlimtis
Varför är Amilia helt blå i ansiktet? Ser ut som hon har inre blödningar i hela ansiktet
Pormask.
2020-03-18, 22:39
  #81770
Medlem
csfs avatar
Älskar när mergim ska låta som patzy 😍🤣 jävlaaaarrrrrr
2020-03-18, 22:40
  #81771
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av missgbg
Är hon typ inte redan det?
Jo, men hon har hittills mest känts som ett bihang.
2020-03-18, 22:42
  #81772
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bblover
Vill du vara dum, dummare eller dummast???

Är det bara dom tre alternativen? Vem ska jag vara dum mot? Jag var väl inte dum mot någon i mitt inlägg? Du missuppfattar. Jag hyllade ju förfan Joe. Är inte fel att ha stor kuk. Och stora pungkulor. Han är ju en riktig man som Sexy Hanna sa. Kanske du glömt hur kåta brudarna blev när Joe kom in och började jojka? Men jag minns.... Joe glömmer man inte. Och hans norrländska raseri när han såg alla ägg på golvet... Nejdu jag skulle aldrig skriva något dumt om den mannen inte.
2020-03-18, 22:42
  #81773
Medlem
Frida ser ut som kvinnlig version av Petzy, ganska trisst och känns som att hon kan glida med ett bra tag.

Lowkey och sitter på regnbågsgängets avbytarbänk.
2020-03-18, 22:43
  #81774
Medlem
Vem fan är bildproducent egentligen? Nån från Samhall?
2020-03-18, 22:48
  #81775
Medlem
Jifers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mybell12
Vem fan är bildproducent egentligen? Nån från Samhall?
HAHAHHA tänk om dom som klipper DC just nu ser din kommentar och blir skitledsna.
2020-03-18, 22:51
  #81776
Medlem
Har Amilia fått ta av sig stötarna? Har hon blivit skonad?
2020-03-18, 22:53
  #81777
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meduzan2013
kan nån förklara va som hände med amila kortfattat? klarar hon sig utan stötar och har kvar sin imunitet ?
Tydligen hjälper det att gråta så slipper man undan, hon är immun ja
2020-03-18, 22:53
  #81778
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tjorven4
Har Amilia fått ta av sig stötarna? Har hon blivit skonad?

Så dåligt. Amilia glider på en räkmacka som vanligt. En jättebäbis helt enkelt
2020-03-18, 22:54
  #81779
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av csf
Älskar när mergim ska låta som patzy 😍🤣 jävlaaaarrrrrr
♡♡♡♡♡♡♡♡♡
2020-03-18, 22:55
  #81780
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katapulten
Så dåligt. Amilia glider på en räkmacka som vanligt. En jättebäbis helt enkelt

Skämtar ni? Har och VARFÖR ska någon annan då stötar imorgon? Det var förmodligen inte grundtanken. Jag äcklas av att BB skyddar henne. Hoppas så innerligt att hon åker ut om två veckor SENAST. Gör hon inte det så överväger jag att skita i det helt för man blir fan förbannad alltså.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in