2020-03-18, 19:47
Medlem
Jagtardindotters avatar
JULLAN<3 är så smart som vanligt!
Medlem
amilia jag får alltid sån här grejer
Medlem
Julia sitter ju o kollar mot kameran för att hon ska få stötar men ingenting händer..
2020-03-18, 19:48
Medlem
Tjockisen glider alltså igenom ännu en immunitet.

Är det inte genom tävlingar, så är det genom att få 2 stötar på en hel kväll.

Glasma och Sami dra åt helvete. Jävla sopor. Ni är helt bruna runt munnen av er rövslick på tjockisen.

Hade jag varit er hade jag brutit mot reglerna hela tiden tills hon ger upp.

Jävla cucks!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lilpeeep
Amilia sa 100%, fick ingen stöt?

Va när?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sklurk
Julia sitter ju o kollar mot kameran för att hon ska få stötar men ingenting händer..

Det är kvinnor i produktion, därför BB är så mesigt detta året.
Medlem
D_120s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ellevelle
Jag förstår verkligen inte det här hatet mot Amilia och det är så fruktansvärt äckligt. Vad är det med henne som inte finns hos de andra deltagarna? Alla är ju samma skrot och korn.
Mår du bra nu efter att du fått skriva av dig en hel jävla uppsats om hur mkt du hatar en person från en dokusåpa? Du är nog inte så jävla vacker själv det är därför du känner behov att sitta och hata. Miserable fuck!

Spelar ingen roll om alla som avskyr Amilia ser ut som en down syndrom babian

Hon trycker ner folk o höjer sig själv. Hon tror hon är en bättre person än alla i huset.

Det syns tydligt när hon trycker ner Mergim o njuter med sitt vidriga FETA leende
2020-03-18, 19:49
Medlem
Mergim ska ha 10 poäng! Hahahhaah älskar honom just nu
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Nej, tror du det är du dum. Det var dåligt formulerat av BB. I bästa fall kan man tolka texten på båda sätten, men som det var formulerat var den mest rimliga tolkningen att hon bara förlorar sin immunitet om ingen vill ta över elen, men att hon ändå tar av den.

Det var verkligen dåligt formulerat, varför skulle nån ta på sig den frivilligt utan vinst om hon gav upp sin immunitet?
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Jag förstår verkligen inte det här hatet mot Amilia och det är så fruktansvärt äckligt. Vad är det med henne som inte finns hos de andra deltagarna? Alla är ju samma skrot och korn.
Mår du bra nu efter att du fått skriva av dig en hel jävla uppsats om hur mkt du hatar en person från en dokusåpa? Du är nog inte så jävla vacker själv det är därför du känner behov att sitta och hata. Miserable fuck!
Det är bara att undvika de inläggen. Ingen är perfekt i huset, Amilia har både bra och dåliga sidor.
Medlem
Citat:
Sluta nu. Alla är inte av samma skrot och korn. Amilia är en speciell art, en hatande människoart.
Medlem
gringo85s avatar
Då va det bekräftat..produktionen har dragit ner stömstyrkan till ingenting..därför hon inte reagerar när folk bryter mot regler

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in