Citat:
Vad är osanning? Rapporten?
Den är tydligen äkta nog för US och UK.
Vad gäller FHM's beslut så flaggade Ursula von der Leyen för att sätta hårt mot medlemsländer som inte följde rekommendationer. Dagen efter stängde Sverige gränserna och rekommenderade distansstudier. Så jag tvivla extremt starkt på FHM och ändrar mig knappast baserat på ditt inlägg.
Tegnell var ute så sent som idag och förutspådde att Italiens topp var nöjd. Varefter Italien så klart fick en ny topp. FHM kan mycket väl döda det sista myndighetsförtroendet som fanns i landet.
Den är tydligen äkta nog för US och UK.
Vad gäller FHM's beslut så flaggade Ursula von der Leyen för att sätta hårt mot medlemsländer som inte följde rekommendationer. Dagen efter stängde Sverige gränserna och rekommenderade distansstudier. Så jag tvivla extremt starkt på FHM och ändrar mig knappast baserat på ditt inlägg.
Tegnell var ute så sent som idag och förutspådde att Italiens topp var nöjd. Varefter Italien så klart fick en ny topp. FHM kan mycket väl döda det sista myndighetsförtroendet som fanns i landet.
Här har du mitt inlägg och ditt svar.
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Sverige kvar av alla länder på jordklotet, eller menar du i EU?
Sverige stänger grundskolan när man har ett underlag som talar för att det är lämpligt, kanske på måndag, Folkhälsomyndighetens Tegnell uppger att man väntar siffror i slutet på veckan.
Sverige kvar av alla länder på jordklotet, eller menar du i EU?
Sverige stänger grundskolan när man har ett underlag som talar för att det är lämpligt, kanske på måndag, Folkhälsomyndighetens Tegnell uppger att man väntar siffror i slutet på veckan.
Citat:
Tegnell väntar inte på några siffror. EU kommer troligtvis att tvinga Sverige annars är deras plan att offra väldigt många liv.
Här är rapporten som fick US och UK att ändra sig. Rapporten som regeringen och FHM inte låtsas om.
https://www.imperial.ac.uk/media/imp...16-03-2020.
Här är rapporten som fick US och UK att ändra sig. Rapporten som regeringen och FHM inte låtsas om.
https://www.imperial.ac.uk/media/imp...16-03-2020.
Jo, Tegnell har klart och tydligt uttalat att man väntar siffror i slutet av veckan, du påstår att Tegnell inte vänta på siffror, och istället dravlar på som om inget har hänt, du är en sabla lögnare som osakligt försöker prata bort dig, ett patetiskt aber.