2020-03-18, 14:32
  #80149
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Men fyfan vilken orättvis tävling? Den är ju riggad så amilia vinner. Hon behöver ju bara sitta där.

Är sjukt mycket svårare att hålla upp ett föremål o få kramp i armen.
Nu blir jag förbannad.
2020-03-18, 14:32
  #80150
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjorven4
Varför fick amilia den lättaste helt ärligt?
För att folk röstade för snabbt utan att tänka!
2020-03-18, 14:33
  #80151
Medlem
Julia är fan en beast
2020-03-18, 14:33
  #80152
Medlem
Stackars Julia
2020-03-18, 14:33
  #80153
Medlem
Ni som röstade Amilia, jag hoppas ni ALDRIG röstar i appen igen. Idioter
2020-03-18, 14:33
  #80154
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjorven4
Varför fick amilia den lättaste helt ärligt?
För att folk är rövdumma och röstade på att hon skulle få den.
2020-03-18, 14:33
  #80155
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
GÖR OM TÄVLINGEN! AMILIA RÅKADE HA FOTEN I GOLVET HELA TIDEN! Fuck you, Amilia!
2020-03-18, 14:33
  #80156
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Kämpa Jullan !!
2020-03-18, 14:33
  #80157
Medlem
Om några ska ha regler att hålla halva foten utanför ska Amilia fan inte få ha foten på golvet
2020-03-18, 14:33
  #80158
Medlem
haha alla som röstade amilia
2020-03-18, 14:33
  #80159
Medlem
xrlpyts avatar
Amilia kommer tro att hon fick den lätta statyn för att tittarna gillar henne.
2020-03-18, 14:34
  #80160
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Orättvist!
Hon kommer ju vinna. Vet inte hus hon skulle sitta annars. Finns ju inte plats på pallen för henne. Orättvist att hon fick en kudde dock.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in