2020-03-18, 12:56
Medlem
kaminochos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheHumanEvolution
Jag sa ju det Hitler gjorde inget fel, bra att du håller med mig Börjar Israel profitera på ett "mirakel-vaccin" som de inte använder på sin egna befolkning, ja då ska man med rätta visa misstänksamhet mot den judiska parasiterande gruppen som är arkitekterna bakom pågående folkutbyte i Europa, oikofobi och vithat! De var de som tog med pesten på 1300-talet till Europa som köpmän så med all rätta ska de klandras för mkt skit i världen!

Du har helt rätt, vi bör omgående skrida till verket med att upprätta speciella ”läger” för viruset från Judisk härkomst, som den virussmittade stackars Ariska befolkningen har blivit drabbade utav, och ge dem en ordentlig renande dusch, sedan är det dags för att skicka in säckarna från luckor i taket, som på ett extra hänsynslöst effektivt vis kommer skrubba patienterna rena från den Judiska patogenen.

Att ett fåtal, förlåt alla menade jag, stryker med i ”behandlingen” är inget ont i sig eftersom den Ariska rasen då blir renad från diverse svagare avarter av herrerasen.

Heil Hitler

/sarc
Citera
2020-03-18, 12:56
Medlem
Gefundenes Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
De som kommer efter egoisterna så klart. Tror du att affärer och apotek ligger med lager som täcker bunkrarnas egoistinköp? Naturligtvis inte. Om du ökar ditt normalinköp 30 gånger så räcker det med fem som du för att det ska vara slut i lagren på en butik.

Där jag bor saknas bara ett fåtal varor på hyllorna men här bor inte samma klientel som i Malmö där det är rensat enligt Expressens reportage om den godhjärtade handelsanställde.

Hamstring startades av svenska preppers, många nationalister som väntade på domedagen Nu har hela hamstringsgrejen tagits över av "svart skallar".
Citera
2020-03-18, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flaskborste
Många unga här..förringar dödsfallen och tycker de är säkra då mest äldre drabbas..Dock så kommer isåfall många yngre att förlora sina föräldrar och morföräldrar tidigt.

Många av de jag könner har föräldrar runt 45-60 en grupp som också har en hel del sjukdomar att dra på..Numera så lever många unga hemma längre och förmodligen smittar sina föräldrar/förälder..

Vad händer då "mamsen dör" och det är dags att ta hand om arbete, ekonomi och vardags sysslor själva ? Det finns risk för att många som mister föräldrar och morföräldrar inte kommer klara av att bli vuxna över en natt..

Bra synpunkt, som också verkar helt ointressant om vi ska lyssna på de som leder landet.

Det kommer att dyka upp många hjärtskärande texter om detta på alternativa forum, långt från MSM's filter.

Detta är så mycket mer än en procent siffra av äldre som kommer att avlida. Det blir konsekvenser för generationer framöver.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kendallo
Ändå sker det globalt. Förvisso har svenskarna historiskt länge varit ett resande folk, men de kan knappast hållas ansvariga för att skithuspappret bunkras i USA, i Australien, I Kina...

Bunkring kan handla om att minimera antalet gånger/människor i affären också.

Bra poänger 👍
Citera
Bannlyst
Jag tror så här. Nuvarande generationer befinner sig i en situation som de aldrig befunnits sig i. Och som var otänkbar innan.
Jag pratar om faktumet att idag är varje enskild individ en potentiell mördare. För det mesta oavsiktligt.
Jocke 22 hör vad som händer i världen och i Sverige. Men han är ung och frisk. Och han är social. Och/eller är han en sån som är emotionell störd. Och/eller är han en som vill vara försiktig men ändå leva sitt liv. Han vill träffa tjejen. Han vill träffa polarna. Han ska vara försiktig.
Men han är en potentiell mördare. Han kan smitta Kerstin 83. Eller Olle 42 som har hjärtproblem.
Eller morfar Johan 79.
Då detta tar för lång tid att se till att alla blir medvetna om samt omöjligt att se till att alla inser detta och agera utifrån det ser jag bara 2 alternativ (som kan kombineras):

1 - Isolering. Alla som är rädda att corona kan vara förödande för dem får isolera sig
2 - En diktaturliknande stat med en Mussolinis personlighet som försöker rädda så många det går med hjälp av polis, militärer och betonger. Samt livstidsfängelse för Tegnell.
Citera
Medlem
aina08s avatar
Pressträff med socialminister Lena Hallengren.
https://www.regeringen.se/
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gefundenes F
Rätt tillfälle hur då, ett mycket begränsat antal smittade har man hittat och dödas antal är försumbart mot vad vi förväntar oss. Tegnell är en man som motvilligt följer John.

Han fick aldrig sin flocksmittan testad i full skala och i början nämna han inte utan höll tyst det läckte ut andra vägar genom att UK var öppna med det.

Sedan ska alla äldre skyddas genom att 70+ gömmer sig inne det fungera inte heller folk gör som folk vill.

Utvecklingen har sin gång och Tegnell-Dr Mengele kan bara se på och spela med som om han hade något med saken att göra.
Nej, jag frågar.

Du tänker att det gått till så här:

Skjut då! Din idiot skjut!

Vänta.

Skjut då innan vi dör allihop!!!

Vänta.

Skjut då!!!

Djup suck. Jamen va fan, jag skjuter väl då om ni så gärna vill.

Nåt sånt?
Citera
2020-03-18, 12:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ogunquit
Jag tog nog i lite. Vi säger 50 000 smittade i Sverige.

Men det är ju hopplöst att stoppa smittan om den sprids av asymptomatiska.

Jo! I Sverige ska man alltid vara kärringen mot strömmen, för 5 min sedan, på P1, gick nu en Tomas Bergström, mikrobiolog, ut, och hävdade tvärsemot sina internationella kollegor, (CNN artikel tidigare) att viruset inte alls smittar så mycket som tidigare trott, minsann, och att den asymptomatiska smittan typ är försumbar! Man tappar hakan, vad fan är det frågan om, medveten systematisk desinformation till den svenska befolkning??
https://biomedicine.gu.se/personal/avd-for-infektionssjukdomar?userId=xberto
Citera
2020-03-18, 12:58
Medlem
Sinnerstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HellsIncels
Vårt politiska Corona-vanstyre beror på vår fetischism för representativ demokratur.

Direktdemokrati är lösningen till dess vi kan få fram en upplyst despot.

Jag kan hålla med om att handlandet eller rättare sagt avsaknaden av handlingskraft, blottlagt problem i ledarskapet och tjänstemannakulturen i Sverige.

Samma människor som vurmat för Massinvandring och legat bakom Transportstyrelseskandalen ska nu visa handlingskraft och ta hand om Corona.

Det faller ju helt platt, dom klarar det inte för dom sitter där av helt andra anledningar än att tjäna sina väljare.

Nepotism och Korruption.

Jag insåg att Löfven ljög efter terrorattacken på Drottninggatan.

Han påstod då att alla fordon som åkte in och ut ur Sverige skulle kontrolleras i en veckas tid.

Jag pendlade då över Öresundsbron, det fanns inte en käft i gränskontrollen dagen efter attacken.

Resten av veckan var det bara att åka rakt igenom både in och ut ur Sverige.

Jag har anat att vårt styre var fullt av skit redan tidigare, men där och då blev det helt uppenbart.

Att dessa tomtar nu ska lösa krisen kring Corona tror jag helt enkelt inte på, baserat på erfarenhet.
Citera
2020-03-18, 12:59
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kid-Stardust
Smittan ökar i Asien igen efter nedgången då folk ifrån Europa åker till Asien för att fly undan smittan. Herre min skapare vad efterblivna människor det finns. Res inte omkring!

https://www.di.se/live/ny-coronavag-i-asien-oroar-myndigheterna/

Och många åker till Afrika för att sprida det där också. Idioter!
Citera
2020-03-18, 12:59
Medlem
Gefundenes Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kid-Stardust
Smittan ökar i Asien igen efter nedgången då folk ifrån Europa åker till Asien för att fly undan smittan. Herre min skapare vad efterblivna människor det finns. Res inte omkring!

https://www.di.se/live/ny-coronavag-i-asien-oroar-myndigheterna/

Flygplan är djävulens redskap!
Citera
2020-03-18, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Covid
Spanien ökar med 1890 fall, upp till 13716. 558 döda. Så mycket för sommarteorin…

Och det är utan att Cataluna kommit med sina siffror, så antaligen +200-500 därifrån med idag...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in