2020-03-11, 07:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nickname99
Tack för svaret! Själv är det nog pre-op som känns mer spännande om man skulle springa på med den extra överraskning de har.

Håller med dig. Minns fortfarande en mycket bra massage med en post-op på en solig plats för ett antal år sedan.
Citera
2020-03-16, 12:47
Medlem
Måste säga att jag är lite besviken på utbudet på söder i Stockholm, alt mig själv. Eftersom jag är blyg av mig så frågar jag aldrig efter ett HE utan väntar och tar tempen på massösen. Antar att det är mitt misstag eller så är utbudet på söder inte lika bra som jag vågat hoppats på.
Citera
2020-03-16, 14:23
Medlem
B-types avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Assiluktarskit
Måste säga att jag är lite besviken på utbudet på söder i Stockholm, alt mig själv. Eftersom jag är blyg av mig så frågar jag aldrig efter ett HE utan väntar och tar tempen på massösen. Antar att det är mitt misstag eller så är utbudet på söder inte lika bra som jag vågat hoppats på.

Då har du gått till fel ställen.
Citera
2020-03-16, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Assiluktarskit

Alla klädesplagg av, brett mellan benen, svanka lite när händerna kommer i närheten av ändalykten eller insidan av låren, andas lite tyngre och beröm henne för insatsen så ska du se att det går bättre. Signalerar du inte frågar de inte.
Citera
2020-03-16, 18:20
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-type
Då har du gått till fel ställen.

Eller så luktar du inte pengar. Det känner dom på långt håll..
Citera
2020-03-16, 22:01
Medlem
Men alltså, har genomfört ett 100-tal besök på olika Stockholmsalonger de senaste 5 åren, frågan om extra har dykt upp i 99 av fallen, får man inte frågan så är det något jävligt konstigrt..
Citera
2020-03-17, 08:32
Medlem
B-types avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antex
Eller så luktar du inte pengar. Det känner dom på långt håll..

Stämmer. Att visa upp en sedelrulle när man betalar inträdet skadar inte.
Citera
2020-03-17, 09:05
Medlem
Citat:
Stämmer. Att visa upp en sedelrulle när man betalar inträdet skadar inte.

Så de kan komma med ännu mer hutlösa erbjudanden! Försöker du pruta, får du till svar att du har råd. Smart!
Citera
2020-03-17, 09:53
Medlem
Starobrnos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Så de kan komma med ännu mer hutlösa erbjudanden! Försöker du pruta, får du till svar att du har råd. Smart!
B-type försöker lösa problemet med att inte erbjudas bästa service. Sedelbunten ökar chansen att få lite kul. Sedan är så klart nästa problem att inte bli totalt skinnad.
Citera
2020-03-18, 09:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGlas
Jag tycker det är väldigt trevligt om man lyckas få med tjejen i akten. Känns det rätt gällande henne, frågar jag om jag får slicka musen på henne. Det har skett under olika villkor, från att jag fått betala extra för det till att de blygt tackat ja.
Min tanke är ju självklart att de också ska få det skönt. Det märks tydligt om de är med i akten eller bara med överseende låter en lapa på tills det kommer en fejkad orgasm.

Av 6 olika tillfällen har två gett mycket bra respons och visat en trovärdig orgasm, medan de andra antingen inte reagerat alls eller fejkat.

Hur bedömer man det? Blir hon våt, känner man smaken av den underbara vätskan som kommer? Hur andas hon? Hur länge måste man slicka? Hur låter hon? Hur rör hon kropp i samspelet med min tunga? Tar hon tag i min hand och pressar den hårt?
Ja, det finns många tecken som antingen kan märkas eller utebli.

En kommentar jag fick av en fejkare var "I finish very quick " Jo, tjena....

Alla tjejer har känts fräscha och rena. Det är verkligen en upplevelse att få slicka och märka att det blir gensvar.

Har aldrig reflekterat över sjukdomar, vilket man kanske borde. Hon kanske precis har knullat med någon annan. Vad vet jag, mer än att det är bra att inget veta. Minsta tendens till smak eller lukt av sperma, lär jag definitivt avsluta.

Det är naivt att tro att tjejerna gör det för något annat än för pengarna...
Citera
2020-03-18, 09:21
Medlem
B-types avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname

Det behöver inte vara den största rullen. Räcker med att de ser att man har en extra röding.
Trodde att någon med ordet clever i sitt nick borde fatta lite bättre.
Citera
2020-03-18, 09:25
Medlem
Citat:
Det behöver inte vara den största rullen. Räcker med att de ser att man har en extra röding.
Trodde att någon med ordet clever i sitt nick borde fatta lite bättre.

Det skulle ta ett dygn innan du behagar svara! Har du tänkt till!
Du får gärna visa hur mycket pengar du har! Tjejerna måste jubla högt och tänka hur desperat du är!

På tal om nick! Att du är B behöver du inte tala om!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in