2020-03-17, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Är faktiskt orolig för Sami de kommande dagarna. Har ju varit snack om att han har mått dåligt och inte kunnat få bra sömn osv. Hoppas verkligen inte att han lämnar BB. Han vet inte hur jävla mycket stöd han har här ute
Det är ju fan martin och jassa som gör massa ljud med deras hångek, julia hade rätt
2020-03-17, 22:54
Medlem
Glas1 frågade Sami tidigare ikväll om han hade ”berättat till de andra”.... Sami den store sa nej.

någon som vet vad det handlade om?
2020-03-17, 22:54
Medlem
Blir förbannad på att Jasmine och Martin inte lan ta hänsyn på nätterna så folk inte får sömn.. Hörde precis smasket och ryckte till och undra vafan det var.. Jassa och Martin. Lät förjävligt
2020-03-17, 22:56
Medlem
TruckUrbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Han är inte bög
HAHA, nej eller hur...
2020-03-17, 22:57
Medlem
brajzillas avatar
byt ut hela jävla tajjet! tänkbara ersättare: piss-peter, gurkan, rodney, robinson-robban, godzilla, hannorna, Julia kan vara kvar, cp-sebastian från farmen och sen fyller ni på med kåta snygga slynor och alkohol så in i helvete! sen är succén klar!
2020-03-17, 22:58
Medlem
csfs avatar
vad hände med festen?!!? jag har jobbat hela dagen kommer in och ser att dom ligger i sängarna i sov2
2020-03-17, 22:58
Medlem
likebananass avatar
De måste kraftsamla och bestämma att ludret in äter Martins ansikte hela nätterna och det stör alla. De kan väl byta sovrum. Fettot kommer dra direkt.
2020-03-17, 22:59
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av csf
vad hände med festen?!!? jag har jobbat hela dagen kommer in och ser att dom ligger i sängarna i sov2
Var ju BB fest. Som vanligt i 1,5 timmar med en balja.
2020-03-17, 23:00
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
Blir förbannad på att Jasmine och Martin inte lan ta hänsyn på nätterna så folk inte får sömn.. Hörde precis smasket och ryckte till och undra vafan det var.. Jassa och Martin. Lät förjävligt

Dom är vidriga!
Hoppas Glasish smiskar dem med sin jätteballe och smittar dem med både gonorré, herpes, mjuk schanker och syfilis på samma gång.
2020-03-17, 23:03
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
byt ut hela jävla tajjet! tänkbara ersättare: piss-peter, gurkan, rodney, robinson-robban, godzilla, hannorna, Julia kan vara kvar, cp-sebastian från farmen och sen fyller ni på med kåta snygga slynor och alkohol så in i helvete! sen är succén klar!

Sveriges och Nordkoreas Fittarminister Herkko Siponen är ju självskriven i det gänget.
2020-03-17, 23:03
Medlem
Julia hade fan rätt att dom gör för mycket ljud med deras jävla smaskande
2020-03-17, 23:04
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Det vore ett rejält misstag av BB att låta honom gå utan att försöka göra det du precis nämnde. Han är ohotat den mest populära i huset trots att han tappat sista veckan pga Jassa-gate, och är en tippad vinnare.

Man avskyr ju egentligen folk som hotar med att gå men aldrig gör men i Samis fall så tror jag absolut att det kan hända om han blir tillräckligt less, och jag kommer följa med honom ut. Jag kommer möjligen kolla avsnitten på tv om ens det, men jag har ingen solklar favorit i huset förutom Sami som är värd att kolla liven för.

Skulle han dra så hejar jag på avstånd på Lennie och Julia

Ja mitt intresse för att kolla kommer iaf att dala. Precis som du gillar ja Julia o Lennie

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in