2020-03-17, 22:11
Medlem
Lova33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko
Absolut, det finns dessutom mycket mer graverade mot SD än så. Får även in HD i spelet. Hon om någon hade motiv och hennes glömska och ovillighet att svara på polisens frågor säger det mesta.

Jag kan inte öppna aktbilagorna. Går det att konvertera dem på nåt sätt?
Citera
2020-03-17, 22:14
Medlem
IWannaBeSedateds avatar
Lysande arbete Krmkr! Tusen tack!

Jag tillhör dom som avhåller mig från Minfil pga obehagligheter, kan nån ladda upp på annat sätt?
Please, jag är nyfiken!
Citera
2020-03-17, 22:14
Bannlyst
Då var jag klar med samtliga Aktbilagor av intresse, fram till idag.
Det blir en helt annan sak när man får höra dom live, för det blir så opersonligt när man bara läser det i text.

He he he, jag kan nu också förstå att man lätt kan tröttna på Stefans röst, för herre-jösses vad pipig han är... Och inte fan ser han ut som 45. Han ser ut som en 22 åring.

Jag påbörjar jakten på nya aktbilagor från tingsrätten, och hittar jag några av intresse så hämtar jag såklart hem dom, men det känns som att vi börjar närma oss slutet på FUP.

Med dom orden tackar jag för mig ikväll, och jag hoppas att ni är nöjda.

Vi hörs.

// J.
Citera
2020-03-17, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moschata
Jättefint! ... men kan någon konvertera dem till docdroid?
Min dator vägrar öppna PDF -filer utan orsak.

Mitt Virusskydd skriiker ....
Citera
2020-03-17, 22:18
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Mitt Virusskydd skriiker ....
Ignorera skriket, det är en false positive. Högerklicka och ladda ner
Citera
2020-03-17, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krmkr
Då var jag klar med samtliga Aktbilagor av intresse, fram till idag.
Det blir en helt annan sak när man får höra dom live, för det blir så opersonligt när man bara läser det i text.

He he he, jag kan nu också förstå att man lätt kan tröttna på Stefans röst, för herre-jösses vad pipig han är... Och inte fan ser han ut som 45. Han ser ut som en 22 åring.

Jag påbörjar jakten på nya aktbilagor från tingsrätten, och hittar jag några av intresse så hämtar jag såklart hem dom, men det känns som att vi börjar närma oss slutet på FUP.

Med dom orden tackar jag för mig ikväll, och jag hoppas att ni är nöjda.

Vi hörs.

// J.

Jamen precis, det blir ju så mycket verkligare att faktiskt HÖRA dom. Stort TACK för alla filer!! Har endast lyssnat lite kort på några av dom än så länge. Bidrar med en liten slant inom kort.

Lyssnade 10 min cirkus på Lenas samtal till polisen, så ledsamt att höra 😥
Citera
2020-03-17, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moschata
Har läst åtskilliga intervjuer som polisen hållit, med LW:s vänner och det framkommer ju att hon var rädd. Kanske inte rädd på det riktigt undergivna sättet, men medveten om att SD kunde gå längre än dittills.
Det uttryckte hon flera gånger. Hon skrev också att hon hade så svårt att avsluta.
Vad som ändå förvånar mig - mycket - är att hon inte tog fasta på när SD den 14/5 på kvällen skrev till henne upprepade gånger att han inte hade tid - att ses som jag förstått -
"Har jobbmail, har en del måsten" mm ... och när han timmar senare sa något om att han var vid Viken (vet inte vad det är) svarade hon "Oj, sent" och "Hemma nu?" ..och då var klockan närmare 23 -tiden ...
Att hon inte bara avslutade med God natt och lät det vara?
Han skulle iväg till USA, hon dagar senare till Norge!
Jag förstår inte deras sista samtal.
HUR blev hon manipulerad då? VARFÖR tog hon inte chansen att verkligen avsluta med honom då?
Han skulle aldrig planerat resa till USA med sin exfru HD om han velat ha henne kvar.
Han hade klarat - tror jag - om hon tackat nej till möten efter hans hemkomst.

Eller befann han sig tillsammans med HD under de där sista samtalen. Satt HD i bakgrunden och styrde
till ett möte mellan LW och SD?

Otäckt.

Kvinnor i såna lägen avslutar inte relationer då de insett att det är när de avslutar som de är som mest utsatta, de väntar och förväntar sig att förövaren släpper taget.
Därför kan det uppfattas som att kvinnor i utsatta relationer inte vill släppa taget och att de tvärtom håller kvar...fär att försäkra sig om att han inte luras, utan frivilligt faktiskt går....denna katt å råtta lek är verkligen en katt å råtta lek med farlig utgång, då är det inte råttan som är farlig men försöker vara smart för att till sist, som sista person rädda sig själv.
Kanske trodde hon att nu när han skulle åka till USA med HD, så var faran äntligen över?
Citera
2020-03-17, 22:35
Medlem
Skibladners avatar
Citat:
Och sist men absolut inte minst.
Det är dags att kratta manegen.
Det är dags att presentera vår allas superstjärna.
Det är dags att presentera Kungen av Geo-Caching.
Det är dags att presentera vår egen lilla Pip-Stefan.

Här har ni hans fantastiska samtal till Polisen, där han precis har blivit skrämd av 3 st ungdomar.
Var så goda, mina vänner.

https://minfil.com/L2F2X6h6ob/5700201805120031kl003426_wav
Lägg märke till att han inte säger sitt namn och polisen frågar inte heller efter det.
Citera
2020-03-17, 22:41
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Här har vi lite rörelsemönster som Polisen vill illustrera.

Kanske bara intressant för den som fattar.

Men men, dom ingår i Aktbilaga 361, så självklart skall ni ha dom också

https://minfil.com/l7EdXdh0oe/2018-05-11_60s_wmv

https://minfil.com/jbE5X6h0od/2018-05-14_23_23-23_38_Inzoomad_45_sek_wmv

Det är det här som är GeoTime antar jag?
Citera
2020-03-17, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarljum
FY!!.. Jag har läst detta i FUP. Men att höra SD är nästan olidligt. Vänder sig i magen på slutet. Må han få skaka galler en bra stund framöver...

Kan bara instämma. FY och åter FY!!!! Riktigt obehagligt på slutet.
Citera
2020-03-17, 22:43
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skibladner
Lägg märke till att han inte säger sitt namn och polisen frågar inte heller efter det.

Nej - men den RÖSTEN är tamej@n omisskännlig!

Han har verkligen en iörinfallande röst...
Citera
2020-03-17, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Ignorera skriket, det är en false positive. Högerklicka och ladda ner

Tack! Det funkar, men gillar ändå inte Minfil.org
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto