Citat:
Ursprungligen postat av
GrecoBe
Sjukt att man kan ha så olika smak på människor, något jag märkt och inte riktigt hajjat innan att man kan tycka helt motsatt om samma person.
Jag tänker endå att det måste finnas någon form av logisk förklaring typ att en "skön" person anses skön av alla och att en "mobbad" eller "jobbig" jävel anses som jävlig och jobbig av alla.
Tex stör jag mig som fan på Victoria och tål inte människan, men jag vet att många gillar henne jättemycket.
Amilia tex tycker jag är världens underbaraste människa hade gillat att umgås med henne så mycket men alla hatar henne som pesten.
Fett skevt att man kan tycka så olika.
Fan, jag känner tvärtom. Skönt att vi inte är robotar och tycka olika är endast en biverkningar från att vår hjärna fick en boost för 50 000 år sedan. Har respekt för din åsikt men kan ändå jiddra med varandras. Det är på nåt sätt skönt. Flashback är en skön plats på det sättet. Man får sin åsikt trashad ofta, men va fan det hade varit trôkigt annars.
Naturligtvis ser jag också som du ibland att hur fan kan någon tycka att min åsikt kan bli skjuten i sank. Men vem fan bryr sig. Första åren på BB var man ofta lackad men sen släpper skiten och man kör sitt eget race. Och ofta får man cyberpolare och hitta likasinnade.