2020-03-17, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Små OCH stora fåglar ska få plats 😅
Hjälp.
Måste ringa ambulans till mig själv snart.
Har dom rösträtt?
Det här är nog det som driver mig till psyket! De är verkligen inte kloka. Och då är jag den minst praktiska människa jag känner men de här människorna saknar ju helt intelligens.
2020-03-17, 18:17
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Vafan är dom inte klara med holken? Hoppas på ett jävla poolparty snart men det kan man drömma om.

Party i årets BB börja vid 19 och slutar 21.30. Så jag räknar med inget ikväll om nu inte TV4 kär en helvändning. Fyra av Sveriges blivande nobelpristagare bygger en holk
Medlem
Zingo2s avatar
Dom har inte funderat på hur dom ska göra rent i holken? Allt är ju fast.
Medlem
holken är ju förfan upp och ner
2020-03-17, 18:18
Medlem
En person som växt otroligt mycket i mina ögon är Lennie, vilken kille! Han har alltid gjort allt för att inkludera alla i gänget. Han har släppt på bromsen och hänger verkligen med alla och är omtyckt av alla där inne. I början gillade jag han inte alls men sista veckan början han bli en favorit hos mig, så snäll mot alla, bjuder lite på sig själv när det är fest.

En annan person som också börjar växa är fan Martin, går stenhårt i varje tävling, vill vinna men är ödmjuk och snäll mot de som är mindre bra.
Mergim har också bättrat på sig sistone hoppas han klarar av att hålla temperamentet bara.
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Alex är vänsterhänt, så sågningen var inte gjord för honom.

och det är svaret på att han inte vunnit någon annan tävling också? negern är föredetting bara inse att han desperat försöker hänga kvar vid ungdomen så länge han kan för att lura småtjejer... Vi normala förstår att det kvinnliga intresset tar slut vid 30~ (om man inte tar vadsomhelst förståss)
Medlem
Martins min är oslagbar. Han måste ju ha svårt att hålla sig för skratt, stackars snickare!
2020-03-17, 18:19
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Det blir ju kul för henne i framtiden när "skönheten" falnat. Vore kul att läsa ett CV författat av henne.
Förresten, är det ingen som kan snoka fram hennes skolbetyg och posta här, eller är det mot någon ny datalag att göra så?

Betyg tillhör offentlighetsprincipen. Så någon kan säkert snoka upp dom men man måste göra det fysiskt på den skola hon gått på typ Bangbros eller liknande.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel112209
En person som växt otroligt mycket i mina ögon är Lennie, vilken kille! Han har alltid gjort allt för att inkludera alla i gänget. Han har släppt på bromsen och hänger verkligen med alla och är omtyckt av alla där inne. I början gillade jag han inte alls men sista veckan början han bli en favorit hos mig, så snäll mot alla, bjuder lite på sig själv när det är fest.

En annan person som också börjar växa är fan Martin, går stenhårt i varje tävling, vill vinna men är ödmjuk och snäll mot de som är mindre bra.
Mergim har också bättrat på sig sistone hoppas han klarar av att hålla temperamentet bara.

Kan inget annat än att hålla med dig till 100%.
Medlem
Analia och Glasman älskar att vara snobbar
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Dom har inte funderat på hur dom ska göra rent i holken? Allt är ju fast.

Dom tänkte nog inte på det...heller...!
2020-03-17, 18:21
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel112209

Kvartsaraben Lennie kan jag hålla med om, dock inte de andra.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in