2020-03-17, 14:41
Medlem
De enda jag undrar, kommer alex förstå vad som ska göras?
2020-03-17, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Finns ju folk här som tröttnat på Glasman.

Men inte skulle väl folk rösta ut Glasman om han stod mot Amilia?
Nej amilia ska ut först av alla
2020-03-17, 14:43
Medlem
Gnomegirls avatar
Hej kära vänner.
Nu har även min arbetsplats drabbats av Coronahysterin. Vi fick någon ny jädrans app och skall hädanefter jobba hemifrån. Så nu lär ni se mig ännu mer här i tråden då min arbetsmoral inte känns helt på topp och vår arbetsbörda dessutom minskat kraftigt.

Ska nu försöka läsa ikapp nattens och förmiddagens händelser samtidigt som jag kollar på tävlingen, såvida ingen vänlig själ vill ge en kort sammanfattning på händelserna de senaste tretton timmarna.
Medlem
Alex vet att det är kört
Medlem
Skitdålig på att borra ett hål med en elektrisk borrmaskin??"#&%"€&"!%!

Där föll Glasman för mig
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Att han varit ensam mycket skulle förklara varför han blir som ett barn direkt det händer nåt, och att det är därför han är så känslosam

Beter sig mer som nån som varit mobbad än vad Mergim gör
Men ååh, blir helt ledsen när jag läser detta tänk om det är så?! GULLE-LENNIE.

Nu när man tänker på det så känns det ju ganska rimligt ändå. Kan relatera lite till hans försiktighet och försynthet i grupp haha. Men det kan ju ha att göra med personlighet också, och behöver inte vara någon slags svit av mobbning.
2020-03-17, 14:44
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Amilia säger att borren troligtvis är fysisk. Jag som kunde ha gett mig fan på att den var virtuell. 🙃 Du kanske menade "manuell", din jävla Einstein Amilia?
Medlem
Oj vad dem peppar varandra hahaha härligt
Medlem
haha amilia borren
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Hej kära vänner.
Nu har även min arbetsplats drabbats av Coronahysterin. Vi fick någon ny jädrans app och skall hädanefter jobba hemifrån. Så nu lär ni se mig ännu mer här i tråden då min arbetsmoral inte känns helt på topp och vår arbetsbörda dessutom minskat kraftigt.

Ska nu försöka läsa ikapp nattens och förmiddagens händelser samtidigt som jag kollar på tävlingen, såvida ingen vänlig själ vill ge en kort sammanfattning på händelserna de senaste tretton timmarna.

Det har inte hänt ett skit sen igår kväll så spara tid och följ tävlingen.
2020-03-17, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Hej kära vänner.

Försök låta bli att dricka kaffe när du läser forumet bara så ska vi nog klara av det här
2020-03-17, 14:45
Medlem
Trollsvanss avatar
Glasman har aldrig använt i en hammare, kolla greppet!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in