2020-03-17, 13:02
  #77965
Medlem
Jebbejabos avatar
Men fyfan! Såg precis klippet på bb instagram när glaset frågar vad det är som luktar fis. Jävlar vad noggrant han luktar på sina egna fingrar 🤮🤮 Så jävla ofräsch människa!! Usch! Usch! Usch! Usch!!!
2020-03-17, 13:05
  #77966
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Nä, om du skulle ta och röra dig mot köket och laga mat till folket, Amilia? Den där påsen med fryst pyttipanna kommer inte steka sig själv.
2020-03-17, 13:05
  #77967
Medlem
in med brevhelvetet nu, jag vill veta lagen!!!!!
2020-03-17, 13:05
  #77968
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Jassa har förstått att Julia till viss del låg bakom det också. Sami var dock på att ha Jassa som plan A vid anonym röstning, vilket Julia gick igång på.

Värre blir det på utsidan då Jassa kommer se alla avsnitt och då upptäcka Julias skitsnack under 3 veckor. Då hoppas jag de kan gå vidare tillsammans

Alla kommer att inse vilka fina vänner de har haft. Det gäller inte bara Julia och Jassa.
Värst kommer det dock gå för fröken Stapelfeldt. Hon har snackat illa om alla inklusive Mergim.
Andra har haft sina objekt att hata men hon hatar ju alla, kanske utom Lennie, men han kommer nog på hennes lista förr eller senare.

Den som minst snackar skit är Sami, men han är inget helgon heller, men klart den som begränsar sig i skitsnacket.
2020-03-17, 13:05
  #77969
Medlem
Jassa blev ungefär 40 år äldre med det håret
2020-03-17, 13:05
  #77970
Medlem
Trollsvanss avatar
Vad är det med folk, skrev på ett annat forum att hålla ett extra öga på Amilia nu under köksveckan. Då kommer det vissa puckon och försvarar henne!

Jag hoppas verkligen svensson där ute ser henne för vad hon är, LAT och egoistisk.

Nu sa Glasman till Amila och Mergim att det snart är dags att börja.
Precis som vi sa.
2020-03-17, 13:06
  #77971
Medlem
SevenStarss avatar
Ingen som sitter på en lista över en del av allt dåligt Amilia har sagt om andra?
Jag ångrar att jag inte har gjort en fin liten citatsamling att ge till folk som säger
att Amilia är "så härlig" eller annat absurt.
2020-03-17, 13:08
  #77972
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jebbejabo
Men fyfan! Såg precis klippet på bb instagram när glaset frågar vad det är som luktar fis. Jävlar vad noggrant han luktar på sina egna fingrar 🤮🤮 Så jävla ofräsch människa!! Usch! Usch! Usch! Usch!!!

Men Sami som luktar på sina strumpor och inser att det är därifrån odören kommer ifrån är inte ofräsch.
2020-03-17, 13:10
  #77973
Medlem
alex,amilia,daniel
frida,sami,viktoria,martin
julia, mergim,lennie,jasmine
2020-03-17, 13:11
  #77974
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
alex,amilia,daniel
frida,sami,viktoria,martin
julia, mergim,lennie,jasmine
Jämna lag 😩
2020-03-17, 13:11
  #77975
Bannlyst
Fan också, ingen bra lagindelning.
2020-03-17, 13:12
  #77976
Medlem
avixs avatar
FAN om alex, daniel och amilia vinner tävlingen. DET laget ska hänga löst och amilia eller daniel ska åka på mån.. Blev ju spännande nu!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in