2020-03-17, 02:02
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wikingoz
Är villig att hålla med kring spammen, men att man är reggad 2020 behöver ju egentligen inte betyda någonting. Har varit på fb sen 2007 och följt denna tråden sen dag 1 men har flera konton varav detta, som faktiskt e reggat 20. Förstår att man spontant misstänker att det är ett gäng nissar som kommit från facebook för att ta del i skriveriet men så är det inte alltid!

Normalt sett har jag noterat det sedan 2010 hur saker hänger ihop. Du är säkert ett av undantagen men när en tråd börjar att spåra ur ser man lätt varför. Jag gillar inte det som händer och det luktar lång väg. Ja ag menar inte dig personligen men du förstår säkert vad jag menar.
2020-03-17, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Tror bara "BOMBACLAT" går på repeat i hans nöt

Hahahhahahaha
Medlem
Klart Lennie har varit på swingersss
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Tänkte samma.

Fan Philip skulle varit med nu.

Han har garanterat de sjukaste berättelserna.

Haha den miljöbögen & hans vänsterslyna till flickvän har nog rätt sjuka historier ja!
2020-03-17, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Varför inflikar korvryttaren Mergim inte något om sina sexuella eskapader med det gemensamma könet?

Haram?
2020-03-17, 02:04
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Varför inflikar korvryttaren Mergim inte något om sina sexuella eskapader med det gemensamma könet?

Han håller ett säkert tag om stumpen på den äldre arabiske herren under täcket.
2020-03-17, 02:05
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Det var kanske så corona startade
Corona virus som samarbetar med Hiv och Gonorré.
Hon är en jävla CUM BUCKET.

Hon kladdar med sin hand på fittan sen tar i saker som en annan kanske tar i sen.
fyfan vad äcklig brud.
man tar offentlig toaletthandtag med papper när man ska ut.
2020-03-17, 02:06
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Corona virus som samarbetar med Hiv och Gonorré.
Hon är en jävla CUM BUCKET.

Hon kladdar med sin hand på fittan sen tar i saker som en annan kanske tar i sen.
fyfan vad äcklig brud.
man tar offentlig toaletthandtag med papper när man ska ut.

Fan magen vänder sig nu
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Tyckte hon va nice när jag såg henne när hon kom in i huset.
Nu är jag bara äcklad av henne. Åker runt helt random och knullar par. Suger av okända i Hål i väggen. kan vara vem som helst där bakom. Klamydia gonore.m.m Delux.
Skulle skita i att tvätta kuken på flera månader så bruden ska få suga äcklig dase med fläns ost om hon nu vill suga en okänd genom ett hål.
Fyfan man trodde detta var bara på porrfilm som det hände. Usch. hur reagera de andra i huset över att höra detta?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vampera
Klart Lennie har varit på swingersss

Tror han ÄLSKAR sexgungor
2020-03-17, 02:07
Medlem
Fan att det här var det som krävdes för att alex skulle vara tyst... nu önskar man ju att frida kom in tidigare
2020-03-17, 02:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Han hade ingen chans att se castingen. Och den enda egentligen när jag tänker efter var Anty som hade hjärna. Resten är bottenskrap. Skönt när det börjar gallras och Sami kan betala av sina skulder.
Vadå se castingen? Det är ALLTID trash personer som söker sig till realityshows/dokusåpor som dessa. Det är inte direkt välutbildade personer som gör det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in