2020-03-16, 23:35
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Okej. Det är helt uppenbart att jag har/håller på att få min första PMS på fyra år.

Jag är fan SKITFÖRBANNAD. Och stör mig PÅ ALLT. Och vill typ storma huset OCH SKRIKA PÅ ALLA ATT DE ÄR TOTALT DUMMA I HUVUDET och jag vill KASTA MIN DATOR I VÄGGEN.

AAAARGGHHGghhgGHGgGHgH.

<-- actual footage of
me atm
Vill du ha en kram?
2020-03-16, 23:36
Medlem
Alex, så jävla obehaglig när tjejerna blir fulla.
Medlem
riskns avatar
Tycker det var roligt att Amilia anmärkte att hövdingen är social inkompetent speciellt när han är bland kvinnor.

Tyckte det var smart av henne att hon inte tror Alex är omtyckt bland tittarna. Alla andra deltagare tror han är en potentiell vinnare.

Mycket roligt att Mergim stör sig på hans smaskanden, hans one-liners och dans med händerna.
Medlem
D_120s avatar
Jullan bekräftade att hon o Glas tafsade på varandra, men säger att de inte pippade

Jasse: Hade du kunnat göra det igen?

Julia: Lätt
2020-03-16, 23:37
Medlem
Så jävla skadeglad som Amilia var över Samis fråga på veckofinalen hoppas jag fan det kommer någon liknande fråga till Amilia nästa vecka, hon snackar ju så extremt mycket skit om folk bakom deras rygg.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Varför är du lack?
För att jag tycker att Victorias beteende är HELT JÄVLA ORIMLIGT. Och blir så jävla förbannad på att Amilia går runt och gnäller på alla att de dödar stämningen osv ATT HON DÖDAR ALLA STÄMNINGAR SOM NÅGONSIN EXISTERAT MED SIN BLOTTA EXISTENS.

Och så blir jag provocerad av Sami FÖR HAN FÖRTJÄNAR BÄTTRE ÄN GLASMAN men han förstår inte själv hur FANTASTISK HAN ÄR. Gaah kan inte folk bara förstå ATT DE ÄR FINA ELLER?!?!? obs de som är fina alltså.
Medlem
Zingo2s avatar
Intelligent snack mellan Vickan och den falskaste i huset Alex nu.
Medlem
Hur kan inte Lennie bara totalt lessna på dessa tragiska individer och gå över till andra sidan?
Medlem
Nu sitter Victoria och säger att hon kan se på Sami när han ljuger och menar att han ljög när han kom fram till henne och sa att han var glad för att hon var kvar

Jävla idiot hon är. Han var fan snäll mot henne
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Okej. Det är helt uppenbart att jag har/håller på att få min första PMS på fyra år.

Jag är fan SKITFÖRBANNAD. Och stör mig PÅ ALLT. Och vill typ storma huset OCH SKRIKA PÅ ALLA ATT DE ÄR TOTALT DUMMA I HUVUDET och jag vill KASTA MIN DATOR I VÄGGEN.

AAAARGGHHGghhgGHGgGHgH.

<-- actual footage of me atm

- Vafan? Jaha.

det är så vi killar jobbar
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Tack. Hon lyckades alltså exakt med det hon önskade. Åh jag blir så trött. Är medelåldern 11 på folket som tror på det?
I princip ja. Man dör lite grann inombords varje gång man läser kommentarerna i fb gruppen eller på insta. Märks tydligt att många inte följer liven dessvärre och litar blint på de vinklade avsnitten.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D_120
Jullan bekräftade att hon o Glas tafsade på varandra, men säger att de inte pippade

Jasse: Hade du kunnat göra det igen?

Julia: Lätt
Vad sa hon? Till vem?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in