Citat:
Ursprungligen postat av
Kedox
När en tredjedel ville ha kvar Victoria? Såklart flashback inte kan styra allt men du märkte säkert att Anty med sin följarbas rök mot intetsägande Lisa, då var det enad front.
Instagramarna å facebookarna röstade oxå bort anty, så d va inte som det bara va Flashbacks förtjänst att hon rök även om säkert många här upplevde det så. Vi deltog absolut, men avgjorde vi verkligen?? Nja knappast om man ser till hur gruppens majoritetsönskemål stått sig i samtliga resterande omröstningar.