2020-03-16, 17:18
Bannlyst
Censuren kan ni stoppa upp i arslet.
2020-03-16, 17:19
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
I Glasish fall kallas det "smegmabatong", det var ett av de nya orden jag lärde mig igår.
BB-tråden berikar mitt ordförråd varje dag.
Medlem
Oh jag vet vad jag ska börja göra. Nu när jag är hemma, sjuk, så har jag inget bättre för mig än att titta på BB hela dagarna. Ska fan börja göra ett matschema på vad Amilia äter och skriva ner allting hon säger som har med mat o göra.
Kan vara ganska intressant, eller är det bara jag?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Och nu tog hon en riskaka. Hur mycket går det i kvinnas kakhål? En avokado är ju rätt så matigt rent kalorimässigt.

Dom bröt sändningen nu så vi lär inte få se resterande matransoner ner som slinker ner genom det bottenlösa gapet
2020-03-16, 17:20
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ratgirl234
Oh jag vet vad jag ska börja göra. Nu när jag är hemma, sjuk, så har jag inget bättre för mig än att titta på BB hela dagarna. Ska fan börja göra ett matschema på vad Amilia äter och skriva ner allting hon säger som har med mat o göra.

Jag läser den dagboken gärna
2020-03-16, 17:20
Medlem
Citat:
Jag vill hemskt gärna veta! Kan hjälpa till med men jobbar samtidigt (om inte Corona slår till &#128512 så missar en del.
2020-03-16, 17:21
Medlem
”Prata inte om ett specifikt varumärke” - produktionen
Inne i poolrummet

Bröt dom sändningen pga. det? Kan radda upp en jävla hög med gratisreklam Amolia bjussat oss på
2020-03-16, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Det var korrekt! Även Mergim. Varför säger ingen åt dem?!?
Undrar också. Sami och Amilia har ju nämnt att de stör sig på det. De kanske borde säga till för allas trevnad.
2020-03-16, 17:22
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Jaa vem vill inte ha en väninna som kallar en för falsk fitta bakom ens rygg ❤️

Det gör bergis redan alla mina andra väninnor redan, nåja kanske inte just "falsk" men knäpp, pinsam och jobbig kan jag tro. Så en till spelar ingen roll.

Heja Julia!
Medlem
Citat:

Vill bara förvarna dig, du kommer inte ha tid över för annat.
Medlem
bögrim kör helikoptern med kycklingkorv, förhoppningsvis drar han fram sin egna och trycker någon
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Dom bröt sändningen nu så vi lär inte få se resterande matransoner ner som slinker ner genom det bottenlösa gapet
NU börjar jag förstå varför toapappret är slut i Stockholm med omnejd. Tänk er hur mycket papper som behövs, när denna enorma mängd mat ska ut!!!!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in