Citat:
Ursprungligen postat av
OvissFramtid
Jag ber dig tänka steget ett steg längre än "tänk steget längre". När barn om 2-300 sitter i matsalar och äter och en eller två av dessa har corona, smittar alla barn på skolan och tar med sig viruset hem till sina föräldrar: som jobbar inom vården, tror du denna smittade sjukvårdspersonal kan gå till jobbet då och bota virussmittade? Nej såklart inte. Folk är så jävla hjärntvättade, lyssnar på allt jävla nonsens som statsepidemiologer och skolverket säger om att det är dåligt att stänga skolor. Nä för att då kan inte sjukvårdspersonal jobba....Nähä, är det bättre att vårdpersonalen smittas av sina barn eller?!
Alla patetiska miffon som försöker rädda ansiktet på denna fittregering med alla inkompetenta myndigheter inblandade, försöker rädda dessa förgäves. Sverige är snart ende land i Europa med öppna skolor samtidigt som vissa länder inför förbud mot folksamlingar på 10-15 pers. Tycker ni detta är bra agerat av Sossarna?! Handen på hjärtat. Som sagts tidigare, Sossarna tvångssteriliserade på 70-talet, idag vill de massmörda tusentals svenskar för att uppnå "flockimmunitet" (Som kanske inte ens är möjligt).
Just det. Bland det värsta tycker jag är att de tror att vårdpersonal ska riskera livet och jobba med bristfällig skyddsutrustning. Eller att lärare skall jobba. Börja med att stänga skolorna. Alla som har barn vet att de smittar sina familjer hel tiden med olika infektioner.
Sedan kan jag informera alla viktigpettrar politiker om att även utanförskapsområdena har koll på hur regeringen sköter det här. Förtroendet existerar inte längre.
En svart doktor på WHO tror de mera på för han är afrikan och högt uppsatt i världen.
Om någon skulle råka höra FHM så tror de att svenskarna konspirerar för att mörda invandrare och stjäla deras barn. Eller liknande dumheter. Men annars gäller det att hålla igång affärerna överallt.
Jag är 60+ och håller mig hemma ensam. Spyr på regeringen och FHM. De vill att vi pensionärer ska dö, helt klart. Men jag tänker f@n inte göra dem till viljes.