2020-03-16, 13:11
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Något roligt som hänt idag? Pga lunginflammation har jag inte kunnat kolla idag.

Vickan = extremt paranoid. Snackar så mycket skit så Analia t.om börjar bli populär.
Analia = kan ju allt så hon fortsätter spy och trigga Vickan.
Jassa = bara skrik och visar hur imbecill hon är.

De flesta andra chillar förutom Philip som har lovat runka och lacka över Martins och Jassas gnyende och stönande om nätterna.

Flesta andra chillar eller från och till snackar skit om Rainbow.
2020-03-16, 13:13
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Har du samlat information om utröstningen?

Det enda som är någorlunda mer säkert är att om Alex hänger löst så ryker han. Så jag hoppas att Martin väljer Vickan som sitter säkert.
2020-03-16, 13:14
Medlem
"vad tycker du är roligast i huset" ? - Gå in och rösta i appen nu så att det kanske kommer in mer alkohol i huset vad det lider. "Fest" leder med 31% just nu ..
2020-03-16, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Det enda som är någorlunda mer säkert är att om Alex hänger löst så ryker han. Så jag hoppas att Martin väljer Vickan som sitter säkert.

Martin sa till Victoria på utegården förut att han kommer rädda Alex den här gången eftersom han räddade henne senast.
2020-03-16, 13:15
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Men är verkligen skvallerkärringen A.K.A Victoria så älskad av det yngre klientelet. Efter hennes senaste dagar i huset måste väl en hel del av hennes fans också flytt fältet. Men jag är inte med i några facebook BB sidor så jag vet inte men men många, däribland jag gillade henne lite innan bara för att hon käftade med Amilia. Nu slickar hon istället hennes röv och det borde få folk att vända henne ryggen.

Jag kan inte uttala mig om Vickan just nu men man ser många i FB gruppen börjar ändra sig. Frågan är bara vad som visas i 45minuter) programmet och vinklas.
2020-03-16, 13:16
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nishti
Martin sa till Victoria på utegården förut att han kommer rädda Alex den här gången eftersom han räddade henne senast.

Det är skit i så fall. Är du helt säker?
Medlem
__Alez__s avatar
Nu gör Philip kaos. Han spårar.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Det är skit i så fall. Är du helt säker?

Japp.
2020-03-16, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Något roligt som hänt idag? Pga lunginflammation har jag inte kunnat kolla idag.
Corona?
2020-03-16, 13:17
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nishti
Japp.

Då är det kris och vi får börja hoppas på nästa veckas tävlingar.
2020-03-16, 13:20
Medlem
CamillaGorillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ricardos
Säker på att Alex åker Idag. Skönt för honom. Alla i Rosapakten smörar för Victoria och hon kommer räddas. Håller med Sami och Glasman att hur kan Jasmine vara så populär hos tittarna springer bara efter kameran. Hon själv trodde att det beror på den påstående romansen med Martin som inte ens finns. Hon gör det bara för att få personer som röstar på henne vilket hon sa i gårdagens avsnitt. Varje vecka räddas hon kvar och i Rainbow tycker dom att hon inte tillför något.

Vänta lite här, vad har jag missat nu, har Martin ändrat sig om den han ska välja nu under dagen?
2020-03-16, 13:21
Medlem
kermiths avatar
OM nu Philip sätts mot Vickan (tydligen kommer Martin att välja Alex) så om vi skall ha en chans måste vi absolut kraftsamla för Philip. Är det någon som följer 45 minuter avsnitten på dagarna och ser hur det har vinklats?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in