2020-03-16, 11:26
Medlem
avixs avatar
CamillaGorilla Har vi samma frisör?
2020-03-16, 11:26
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CamillaGorilla
Jamen..🤦‍♀️ Ja, okej, för 3 veckor sen exakt var det den 24/2 och BB började den 10/2 så du får såklart rätt där. Oavsett vilket, så är min poäng exakt densamma.

Jag störde mig inte direkt på henne förrän jag började kolla 24/7, särskilt senaste veckan. Jag röstade KVAR henne i början. Har ingen stark avsky, hennes snackande/whatever hit och dit tycker jag de flesta håller på med, men jag har mina anledningar. Sitter hon inte emot de jag verkligen avskyr, så röstar jag ut henne. 🤷‍♀️

Ju längre tid det går, desto klarare bild får man av människors personlighet och beteende i pressade situationer, diskussioner, alkoholpåverkan, bråk et cetera. Ju längre tid desto mer kan folk inte upprätthålla sina bästa sidor utåt. Små saker som inte var så jobbiga först men som blir störigt över tid eller förstärks.. Förklaringarna kan vara många till att man gradvis svänger. Jag tycker verkligen inte det är märkligt.

Självklart kommer folk utifrån sina egna preferenser kunna ändra uppfattning om en person även om de tyckte/tycker hon är snygg. Om det nu verkligen är så att Jassa överhuvudtaget inte tänkt själv de första 2 veckorna men börjat göra det nu, betyder ju inte det att alla kommer gilla det hon tänker. Vissa gör, andra inte. Som med alla människor.

Vilka här inne som faktiskt ändrat sin uttalade uppfattning dessa 3 veckor har inte jag koll på. MÅNGA har tillkommit också, som jag själv, som syns här först senare. Hon har ju stort tittarstöd utanför detta forum dessutom. Om 30 dagar till kan saker hända som ändrar fler uppfattningar. Många har ändrat uppfattning om Glasman radikalt också som exempel. Händer mig varje säsong att jag ändrar uppfattning om folk över de 100 dagarna.

Vad är det som gör att folk träffar och blir våldsamt kär i någon som är så snygg, charmig, snäll, sexig, allt, för att sedan göra slut och "hata" personen.. Jo tiden. Nya saker som händer. Nya sidor, nya beteenden man inte såg förut. Nu får vi väldigt intensivt se människor dygnet runt här. Det blir så bara. Stay tuned.

Nu ser jag dig i ett helt nytt ljus!
2020-03-16, 11:29
Medlem
Deus-Culpas avatar
Halsduken helt fruktansvärd att lyssna på. Skriker mest tillsammans med Meggan. Båda tror dessutom att de kan sjunga. Pinsamt.
2020-03-16, 11:30
Medlem
Kul att Mergim tror att han kan sjunga
2020-03-16, 11:31
Medlem
Jassa verkar verkligen tycks att hon är rolig när hon skriker helt hejdlöst. Nu när hon ”skriksjung” utomhus så framstår hon snarare som sinnessjuk när hon bara gastar rakt ut.

Deras jävlas sjungande för övrigt. Snälla! Sluta med det!
2020-03-16, 11:31
Medlem
Alltså vill BB att jag ska hata jassa ännu mer eller? CANT SING FOR SHIT. Håll käft du förpestar mitt liv. Allt jag vill är att kolla lite BB utan att få eksem på trumhinnan.
2020-03-16, 11:32
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Håller man på Sami så röstar man kvar Philip.

Övertygad om att han är bättre för Sami än Glasman.
Så ser gärna att Glasman åker ut före Philip.

VICKAN OUT!

Jaaaa precis såhär!
2020-03-16, 11:32
Medlem
Lord2Moynes avatar
Men håll käften för i helvete Jasmine det låter FÖRJÄVLIGT...Och du behöver inte sjunga du heller Mergim lille, idoltåget har gått.
2020-03-16, 11:33
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Philip ställer in sig så mycket hos Glasman och Sami att det blir pinsamt. Han har uppenbarligen kollat på programmet innan och vet exakt vad han ska säga för att få deras godkännande.

Exakt. Innan han gick in sade han att han ville hänga med Glas och Sami (så klart för att de var populära). Så fort han gick in i huset och Robinson-veckan började tog det en helt annan vändning. Little does he know...
2020-03-16, 11:33
Medlem
avixs avatar
Trodde inte det skulle hända men Jas ska ut före Amilia.. Fyfan vad jobbig hon är.
2020-03-16, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjorven4
Alltså vill BB att jag ska hata jassa ännu mer eller? CANT SING FOR SHIT. Håll käft du förpestar mitt liv. Allt jag vill är att kolla lite BB utan att få eksem på trumhinnan.
Jag vet! Sitter och jobbar samtidigt som BB är på i bakgrunden. Det är fan helt omöjligt att koncentrera sig när hon håller på.

Nu är jag helt tondöv men Mergim kan väl ändå sjunga. I alla fall i jämförelse med Jassa. Kan vi inte kasta ut henne idag? Hon är en hemsk människa att titta på.
2020-03-16, 11:34
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Men Jasmine, för i helvete. Stäng munnen när du sjunger.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in