2020-03-15, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Tar tillbaka det jag skrev.

Jasmine gillar Jimmie Åkesson på Facebook. I ett upprört Facebookinlägg innan valet 2018 skriver hon:

Men snälla in och läs istället för att sprida reklam om hur man är rasist eller mördare bara för att man röstar på SD. Så vitt jag vet har jag inte mördat någon... Jag är heller ingen rasist.

Men varsågod ni som nu kommer kommentera om hur jag är allt det där och som då känner mig "så väl" vet ju om att jag ljuger och att kropparna under min säng börjar välla ur... kanske dags att skaffa ny?

Sedan länkar hon till partiprogrammet

Men va! Är jassa SD:are !!
2020-03-15, 22:28
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Tar tillbaka det jag skrev.

Jasmine gillar Jimmie Åkesson på Facebook. I ett upprört Facebookinlägg innan valet 2018 skriver hon:

Men snälla in och läs istället för att sprida reklam om hur man är rasist eller mördare bara för att man röstar på SD. Så vitt jag vet har jag inte mördat någon... Jag är heller ingen rasist.

Men varsågod ni som nu kommer kommentera om hur jag är allt det där och som då känner mig "så väl" vet ju om att jag ljuger och att kropparna under min säng börjar välla ur... kanske dags att skaffa ny?

Sedan länkar hon till partiprogrammet

Oj då! Så fel vi hade.
Nu blir jag osäker på om hon just steg lite i aktning eller om SD just sjönk. Känner mig lite lätt förvirrad...
2020-03-15, 22:29
Medlem
__Alez__s avatar
Hoppas verkligen vi kan få ut Vickan imorgon.
Medlem
Citat:
För hon är ett äckel.

Efterbliven människa som tror att hon är störst, bäst och vackrast.

Jävla ankläpp.
Men har inte julia också påstått att alex har flörtar med henne
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jebbejabo
Ja! Det är väldigt tydligt att hon leker runt med Mergim och styr honom så hon kan dra fördel av konsekvenserna. Han är ju lätt att styra också, står inte så stadigt liksom.
Hennes bästa dagar var när Mergim hade berättat för Jasse om att Lennie och Amilia hade kört hand/finger-sex, fy fan vad hon tog fördel av situationen och gick runt i fyra dagar i sin offerkofta. Hon älskar att ha alla på sin sida mot honom, mest av allt Lennie. Så hon vill nog ha ett nytt bråk snart så hennes älskade Lennie kan tycka Mergim är jättedum mot henne och trösta henne. Man ser rakt igenom hennes beteende!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Hoppas verkligen vi kan få ut Vickan imorgon.
Svårt då hon ligger som tittarfavorit
2020-03-15, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Oj då! Så fel vi hade.
Nu blir jag osäker på om hon just steg lite i aktning eller om SD just sjönk. Känner mig lite lätt förvirrad...

Hahaha samma här
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Oj då! Så fel vi hade.
Att Jassa va SD´are. Diskuterades i början av denna BB tråd. typ första sidorna.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Men har inte julia också påstått att alex har flörtar med henne

Jo, ingen säger att de inte har flörtat.

Båda erkänner det.

Men Vickan säger att Alex är kär i henne
2020-03-15, 22:31
Medlem
Bulletzs avatar
jass och vichorias relation är lika falsk som martin och jass.
Medlem
Lunatics avatar
Vickan frågar ut jassa i DC
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Jasa röstar på SD
Hennes sätt går inte alls ihop med en person jag, rent stereotypiskt, skulle anse vara en SD:are.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in