Citat:
Ursprungligen postat av
AlanKennedy
Finns det någon i tråden som INTE vill att Amilia ska ut fortast möjlighet?
I så fall, citera och förklara varför.
Stör mig så fett mycket på Glasman 🤪
(Gillade honom i början.)
Men sedan får Amilia gärna åka ut.