2020-03-15, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ExceptionellExtas
Vad hade du förväntat dig av människor av denna kaliber?
Goddag yxskaft.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlanKennedy
Jag kom att tänka på en sak, det är väl bara Sami och Glasman som inte snackat skit om varandra inne i huset? Jag kan inte komma på någon annan konstellation som inte snackat skit om varandra.

Mängden skitsnack här är irrelevant, det räcker med något enstaka ord eller mening.

Jag tror inte Lennie har snackat skit om någon i huset, det närmaste är väl att han har varit i samma rum när det snackats skit.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Såg ett plan med SAS logan på hannes insta.

Men du kan ha rätt för jag hoppas SAS har större standard på deras kvinnor
Hon jobbar just nu för Ving (eller vad fan de nu heter) men hade tydligen bara ett kontrakt till maj (om jag minns rätt). Innan har hon jobbat för SAS.

Åker hon ut nu lär hon ju få svårt att hitta ett jobb. Inget flygbolag lär väl anställa personal i dessa Coronatider.
2020-03-15, 20:15
Medlem
helveta va han smaskar
2020-03-15, 20:16
Medlem
Det gjordes precis en röstning på facebook på vem som skulle åka ut mellan de tre och alex var den alla ville ut sedan victoria och sist philip. Så om martin inte räddar alex så åker han ut imon eller viccan. Så philip räddas. Fyfan vad tråkigt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gs-v-se
Bombaclaat! Det är så j-vla löjligt beteende, Ser du inte det? Han försöker skapa ett triangeldrama som inte finns och allt ska ske på hans villkor tydligen. Vore jag en tjej skulle jag inte vilja möta honom i en mörk gränd.
Du verkar vara helt blind du, tycker Alex har helt rätt. Skulle vara rädd för tex viktoria på en fest, hon är typiskt en som skulle anmäla någon för falsk våldtäkt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag tror inte Lennie har snackat skit om någon i huset, det närmaste är väl att han har varit i samma rum när det snackats skit.
Point taken.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avix
Alex om sitt jävla chocolate: Finns inget chocolate här, hur många har jag att välja på? Nä men det är inte Love Island. Ut med dig tråkmåns.
Tror inte han måste ha chocolate heller. Det märktes ju tydligt med Anty.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Ja jag såg klippet. Som tur var såg man ju inte mycket mer än Glasish vibrerande gonnefot utanför täcket och det är jag tacksam för.

Om vi ska spåna barnnamn så röstar jag på Igor om det blir en pojke.
Smaka på namnet: Igor Glasman. Låter som en galen vetenskapsman.
😂😂😂 Vilket jävla perfekt namn! 100 procent!!!
2020-03-15, 20:18
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Han är säker på att han är favoriten av dom tre som hänger löst. Lär dig lyssna.

Aha, my bad
Medlem
Nu osar det fake hos Amilia både på det personlighets- och utseendemässiga planet.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rebe11
Uppmärksamhetskåt så det stinker om det. Sen kanske hon har känslor för honom också men vågar inte erkänna.
Om han blir kär så gör han allt för henne, så jag tror det handlar om taktik från hennes sida.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in