Ålder: 18
Kön: Man
Dos: 20mg
Vi säger att ena personen är T och den andra är K
Och nyktra kompisen är S
T och K beger oss mot S
Klockan är nu runt 22,40
Och vi krossar och snortar i oss ena tabsen och låter det vänta ett tag
23,30 Händer inget förutom lite skumma tankar osv
Så vi krossar dom andra tabsen och drar i oss dom
Sen åker vi o åker bil med "S"
Och det är den sjukaste resa jag varit med om det var dimmigt ute och vi lyssnade på Infected Mushroom Allt känndes grymt ovärkligt
K tyckte att bilresan kändes som att gå i en sal i ett slott?
T satt nu fram och beundrade allt som rörde sig utanför det lilla bilfönstret
OCh kom på iden att vi kunde åka och röka en cigg vid en slalombacke utanför stan
Väl där så går vi ut ur bilen men allt känns fortfarande helt skumt var inte varmt eller kallt utan bara helt "Inget" haha:P
Så där efter var vi väll ute och åkte i kanske 1 timme men kändes som 5min eller 5timmar?
Vi parkerade bilen för att gå ut och gå och nu var det fortfarande tjock dimma ute.. För K känndes det som att sugas in i dimman man försvann dit in nånstans man såg svagt därfram men det blev suddigt
T Var nu helt i sina egna tankar känndes som om asfalten vi gick på var gjord av bomull HELT SJUKT!
Sen kommer vi hem till den nyktres lägenhet och tare lugnt där ett tag
Sen somnar "S"
T och K är fortfarande trippade som bara den
K går in i "S" badrum och där ser K att det är vatten istället för golv
och T förstår inte det utan bara går in och när väl T står inne på toan ser K att han blir sakta slukat av "vattnet" Men T hade sin röda tröja på sig så vattnet lykades inte sluka honom tror oxå att T:s sockar är vatten hehe helt skruvat
T ligger och blundar och tänker på det han säger som mönster
Och sen får T för sig att kolla vad K gör men när han väl öppnar ögonen ser T att K har blivit till en tavla.. Såg sjukt verklig ut det oxå
Aja nu är klockan 06,00 på morgonen och det börjar väll avta sakta men säkert nu och ni får har överseende att detta skrevs för att ni ska få nått roligt att läsa denna onsdags morgon
Kan skriva alla anteckningar som hittas:
T blundar och tänker på mönster, Ska kolla vart K är K ser ut som att han bara är en tavla,"S" sover, Måste vara vänn med skelettet
Försöker komma på vad vattnet vill mig
Den försökte äta upp T nyss, Han kunde gå
fattar inte hur gå på vattnet,
Från T OCH K en riktigt god morgon här på flashback
Kön: Man
Dos: 20mg
Vi säger att ena personen är T och den andra är K
Och nyktra kompisen är S
T och K beger oss mot S
Klockan är nu runt 22,40
Och vi krossar och snortar i oss ena tabsen och låter det vänta ett tag
23,30 Händer inget förutom lite skumma tankar osv
Så vi krossar dom andra tabsen och drar i oss dom
Sen åker vi o åker bil med "S"
Och det är den sjukaste resa jag varit med om det var dimmigt ute och vi lyssnade på Infected Mushroom Allt känndes grymt ovärkligt
K tyckte att bilresan kändes som att gå i en sal i ett slott?
T satt nu fram och beundrade allt som rörde sig utanför det lilla bilfönstret
OCh kom på iden att vi kunde åka och röka en cigg vid en slalombacke utanför stan
Väl där så går vi ut ur bilen men allt känns fortfarande helt skumt var inte varmt eller kallt utan bara helt "Inget" haha:P
Så där efter var vi väll ute och åkte i kanske 1 timme men kändes som 5min eller 5timmar?
Vi parkerade bilen för att gå ut och gå och nu var det fortfarande tjock dimma ute.. För K känndes det som att sugas in i dimman man försvann dit in nånstans man såg svagt därfram men det blev suddigt

T Var nu helt i sina egna tankar känndes som om asfalten vi gick på var gjord av bomull HELT SJUKT!
Sen kommer vi hem till den nyktres lägenhet och tare lugnt där ett tag
Sen somnar "S"
T och K är fortfarande trippade som bara den
K går in i "S" badrum och där ser K att det är vatten istället för golv
och T förstår inte det utan bara går in och när väl T står inne på toan ser K att han blir sakta slukat av "vattnet" Men T hade sin röda tröja på sig så vattnet lykades inte sluka honom tror oxå att T:s sockar är vatten hehe helt skruvat
T ligger och blundar och tänker på det han säger som mönster
Och sen får T för sig att kolla vad K gör men när han väl öppnar ögonen ser T att K har blivit till en tavla.. Såg sjukt verklig ut det oxå
Aja nu är klockan 06,00 på morgonen och det börjar väll avta sakta men säkert nu och ni får har överseende att detta skrevs för att ni ska få nått roligt att läsa denna onsdags morgon
Kan skriva alla anteckningar som hittas:
T blundar och tänker på mönster, Ska kolla vart K är K ser ut som att han bara är en tavla,"S" sover, Måste vara vänn med skelettet
Försöker komma på vad vattnet vill mig
Den försökte äta upp T nyss, Han kunde gå
fattar inte hur gå på vattnet,
Från T OCH K en riktigt god morgon här på flashback