2020-03-15, 18:31
  #73669
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RecognizeD
Nej det kommer dom inte alls, det är en vanlig influensa som är lite värre för de äldre eller de som redan har andra sjukdomar. Sluta snacka skit, du vet ingenting.

Så det är därför alla länder stänger sina gränser och folk dör som flugor, i Italien ligger det nu på 6% i dödlighet.
Kom igen om två, tre veckor så lovar jag be om ursäkt om jag har fel.
2020-03-15, 18:32
  #73670
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajenjeppe
Man vill förstås inte ge henne glädjen i att få stanna kvar. Tycker Victoria är otroligt pinsam som försökte komma in som nån slags "stark kvinna" (trots sin ålder) som ska stå fast vid sina åsikter, men istället har hon hattat fram och tillbaka från sida till sida, pratat skit om alla, försökt pakta med alla och nu också väldigt nervös över om tittarna gillar henne. Platt fall för henne. Gillade henne ett tag kan jag erkänna. Nu ska hon ut. Jassa också.
Precis så! Håller med
2020-03-15, 18:33
  #73671
Medlem
Amilia om Glasman: "He is fake".

Snacka om att kasta sten i glashus.
2020-03-15, 18:33
  #73672
Medlem
Amilia och Vickan får inte nog av att prata skit om Glasman! Nu ska Amilia flytta efter Big abrother eftersom hon bor tre portar från Gladman.
2020-03-15, 18:33
  #73673
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Amen fyfan!

Vi kör över dom. Den BB gruppen leds av 20 till 30 starka personer. Resten är fjortonåringar som followers. 85% av resultatet kommer från de som tittar 45minuter varje dag.
2020-03-15, 18:34
  #73674
Medlem
om itne alex blir räddad av martin så åker han på måndag av philip lol.
2020-03-15, 18:34
  #73675
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Vi kör över dom. Den BB gruppen leds av 20 till 30 starka personer. Resten är fjortonåringar som followers. 85% av resultatet kommer från de som tittar 45minuter varje dag.
Hoppas det. Är redo med mina dubbelkonton och wifi + mobilnät imorgon!
2020-03-15, 18:34
  #73676
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl

Vill även passa på att önska "Jagtardindotter" välkommen tillbaka, jag har saknat dig.

men åhhhhh du påminner mig mkt om JULLAN så kärlek till dej med<3
2020-03-15, 18:35
  #73677
Medlem
Hahahah så komiskt att Amilia sitter och säger att glasman är en fake bitch.

Även komiskt hur Vickan tycker det är fake att glasman pratade med Martin om hur de tänkte när de hade jassa som nr. 3 enbart för han säger att hon pratade med jassa i bikten.

Det roliga är att Vickan själv pratade med jassa för att hon fick ångest när tittarna undrade varför hon gått bakom ryggen på jassa.

Så lustigt hur vissa folk kan vara så falska och snacka så mycket skit??
2020-03-15, 18:36
  #73678
Medlem
Har dom swingersfest i bb huset, fortfarande sovrum2 ljud i kökskameran lmao

edit: poolsrums ljud i kökskameran vettefan vad dom pysslar med
__________________
Senast redigerad av Malmens1 2020-03-15 kl. 18:39.
2020-03-15, 18:37
  #73679
Medlem
Tål att upprepas hur mycket jag längtar tills dagen det falska fettot ryker.
2020-03-15, 18:38
  #73680
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mimmikatten
För att få ut giftiga Vickan som kan hugga vem som helst som litar på henne i ryggen

Men seriöst? Vad tillför philip till programmet? Att sitta tyst i ett hörn? Man märker inte ens att han är med. Underhållningsvärdet är lika med minus 3.

Vickan kanske åtminstone tillför lite onödigt drama.

Förstår inte varför man vill ha kvar såna tråkmånsar att titta på som kanske säger 2 ord per dag om man har tur..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in