2020-03-15, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Det är ingen ny lek. Vi körde samma lek för 25 år sedan på mellanstadiet med en tennisboll. Kingout hette det då.
Jag har ingen aning om vad det har för lek då hon var helt värdelös på att beskriva vad leken gick ut på.
2020-03-15, 15:40
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
😂😂😂😂😂😂 Vad fan? Han var väl dessutom med i köket innan? Kunde han inte sagt något innan. Sedan var han demonstrativt sur, ja herregud vilken omogen liten skitunge. Jag kan tänka mig att varenda rätt inte passar allas smakpreferenser och då får man väl bita ihop.

Precis...
Lennie sa att han lagade en maträtt som alla i huset skulle kunna äta - alltså en gluten/laktosfri vegetarisk rätt.

Mergim tycker väl att Lennie borde gjort riktigt köttfärssås o spaghetti.

Nu fick stackaren värma lasagne från igår o sitta ensam vid bordet o äta
2020-03-15, 15:40
Medlem
herpesvårtas avatar
Hahaha Jasmine berättar om en "ny lek" som skolbarnen hittat på på hennes skola där barnen kastar en boll i en målad ruta på marken. Kan det vara Sveriges äldsta skolgårdslek? Definitivt under på 80-90-talet I alla fall då den så fint hette "nigger" men går väl nu under namnet "rutan" tror jag. Hur kan man inte känna till det om man är uppväxt i Sverige
2020-03-15, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Alltså varför tror ni att Philip inte fuckade ur på festen??

Du tittade inte på liven igår? Han fuckade ju ut TOTALT
2020-03-15, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aj997
Du tittade inte på liven igår? Han fuckade ju ut TOTALT
Sluta. Det var ju helt klart något som hände. Men jag vet att om han är kvar en vecka till så kan han riktigt visa vem han är.
2020-03-15, 15:44
Medlem
foxieroxies avatar
Är det någon som har sett Lennie arg någon gång?
2020-03-15, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Hahaha Jasmine berättar om en "ny lek" som skolbarnen hittat på på hennes skola där barnen kastar en boll i en målad ruta på marken. Kan det vara Sveriges äldsta skolgårdslek? Definitivt under på 80-90-talet I alla fall då den så fint hette "nigger" men går väl nu under namnet "rutan" tror jag. Hur kan man inte känna till det om man är uppväxt i Sverige

för att hon inte har så många hjärnceller

kolla denna bilden ser ju lite halvtefterbliven ut

https://www.instagram.com/p/B9wXCjkFlJz/
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Sluta. Det var ju helt klart något som hände. Men jag vet att om han är kvar en vecka till så kan han riktigt visa vem han är.

Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Är det någon som har sett Lennie arg någon gång?

Det kommer...ser fram emot det
2020-03-15, 15:47
Medlem
Lord2Moynes avatar
Blir tydligare och tydligare att Lennie är inskickad som Mergims personliga assistent.
2020-03-15, 15:49
Medlem
kendallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Är det 80-tals tema i huset? Fyfan ser ju inte klokt med all vidrig brunkräm de smetar in i fejjan. Vad är det för fel på dom? Ser dom inte själva hur fan dom ser ut.
Väntar bara på ananasen och några hockeyfrillor så är 80-talet där på riktigt.

Det är kameraanpassat ljus i huset. Deltagarna lever bokstavligen på en uppyst scen. Produktionen förser deltagarna med brun utan sol så att de blir 'fräscha i och på bild. Utan smink/bus skulle deltagarna se sjuka och glåmiga ut.
2020-03-15, 15:51
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kendallo
Det är kameraanpassat ljus i huset. Deltagarna lever bokstavligen på en uppyst scen. Produktionen förser deltagarna med brun utan sol så att de blir 'fräscha i och på bild. Utan smink/bus skulle deltagarna se sjuka och glåmiga ut.
Mm, jävlar va fräscha dom ser ut

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in