2020-03-15, 14:03
Medlem
Marckos avatar
Har jag missat något idag? Vaknade nyss.

Eller är det som vanligt att valen bara ligger ner och ordbajsar nonstop?
2020-03-15, 14:03
Medlem
Globalisten55s avatar
Välkomna till årets BB Vi bjuder på 24/7 i skitsnack
2020-03-15, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Varför röstar inte martin kvar Philip????

Varför skulle han, han hade sin chans igår att "fucka ur" medans alkoholen flödade alla hade skit kul, va gjorde liraren, han satte sig på en stol i ett hörn med ett plast svärd. Som första gången på skoldiscot och vänta på att bli uppbjuden. Han har inte gjort något för att vara värd att stanna kvar. Men imorgon får han min sista röst när han sitter mot Vickan
2020-03-15, 14:05
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Det är väl inte så konstigt att Jass snackar negativt om RB nu. Värsta backstabbningen och det hände igår. Hon känner sig sviken. Vem vill inte prata med någon när man har blivit sviken? Jag skulle vilja se vem som helst här på forumet som hittar sin partner i sängen med någon annan som bara droppar det utan att prata om det med sina vänner i några veckor. Give her some space.
Eller hur. Folk argumenterar som Julia, "jaha Rainbow out, då hade vi rätt hela tiden!"

Det är inte särskilt smickrande, hur kan man ens tänka så.
2020-03-15, 14:05
Medlem
FarbrorAgges avatar
Varför badar aldrig Sami och Glasman längre? De första veckorna var de i poolen flera timmar varje dag.
2020-03-15, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Han svarade ju på tittarfrågorna förra veckan att det inte finns chans till romans mellan honom och Amilia, att han inte tycker om henne på det sättet. Så antar att han antingen förstått vad hon känner och därför, av respekt till henne, tar avstånd. Eller så tycker han helt enkelt att hon är jobbig. Vilket inte vore helt jättekonstigt om han tyckte.

Aha okej, missade den frågestunden. Måste erkänna att det är lite kul att se på när Amilia blir avis. Hon tror så himla mycket.
2020-03-15, 14:06
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Det är väl inte så konstigt att Jass snackar negativt om RB nu. Värsta backstabbningen och det hände igår. Hon känner sig sviken. Vem vill inte prata med någon när man har blivit sviken? Jag skulle vilja se vem som helst här på forumet som hittar sin partner i sängen med någon annan som bara droppar det utan att prata om det med sina vänner i några veckor. Give her some space.
Fast skillnaden är att Jasse har helgonförklarat sig själv och påtalat att hon är bäst och godhjärtad och avskyr allt vad skitsnack, pakter, grupperingar heter. Men sen är det precis vad hon gör själv. Och det är skillnad på att ventilera för att hon är sårad och att hänga ut, avslöja saker, och snacka ner sin gamla grupp så som hon gjort nu.

Hon hade kunnat leva upp till sin gloria, det är bara det jag menar.
2020-03-15, 14:07
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Jasse är verkligen genomrutten, en riktigt ond tjej. Hur kan det gå så fel?
Jassa har tappat det.
Hon har glidit ifrån RB gruppen någon vecka tidigare.
och närmat sig gruppen med Vickan Amilia.m.m istället.
Klart Rainbow inte håller Jassa rygg då. dom kan inte lita på henne längre. vilket bevisades i dag.
2020-03-15, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Fast skillnaden är att Jasse har helgonförklarat sig själv och påtalat att hon är bäst och godhjärtad och avskyr allt vad skitsnack, pakter, grupperingar heter. Men sen är det precis vad hon gör själv. Och det är skillnad på att ventilera för att hon är sårad och att hänga ut, avslöja saker, och snacka ner sin gamla grupp så som hon gjort nu.

+1 på detta.

Mycket bra skrivet!
2020-03-15, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta

+1
2020-03-15, 14:10
Medlem
__Alez__s avatar
Tänk om det var som tidigare i bb att det var förbjudet med pakter och taktiksnack.
2020-03-15, 14:10
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Hur FAN ser gråvalen ut i ansiktet?!
https://imgshare.io/image/DxAYd

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem