Citat:
Ursprungligen postat av
brajzilla
jag skulle följa det slaviskt isf!!! haha det skulle ju nå helt nya höjder Mongolider som super, knullar och bråkar så salivet stänker helt underbart! men kan även tänka mig lite psykiskt sjuka jävlar som lennart bladh, magmys-micke, Raffa o.s.v " big brother, little special"

Tyvärr har ju Lennart lämnat oss.
Men hur underbart hade det inte blivit med honom i huset? En paleo-stretch runk i bubbelpoolen. Följt av en session i bikten: "Hi again BB"
Men jag ska f-n maila BB och kräva att de tar in min nye hjälte Herkko Siponen iallafall. Det skulle sätta fart på saker och ting.
Tänk bara Herkko och Julia tillsammans, det du! Nu snackar vi inte bara bra TV, utan underbar, klassisk, historisk TV!