2020-03-15, 01:09
  #72613
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Dåså. Som tidigare spekulerat fick Martin order av produktionen att gå in o göra kaos

Alfa-utmaningen, hundtjafset m.m första kvällen helt medvetet med andra ord

Så bra att de skickade in Philip som kan slutföra uppdraget
2020-03-15, 01:10
  #72614
Medlem
D_120s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
hot hot hot <3

Jag missade tyvärr Amilias blick, men jag kan föreställa mig


https://streamable.com/fwbk9

Från Bulletz, till Dig
2020-03-15, 01:10
  #72615
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
jag skulle följa det slaviskt isf!!! haha det skulle ju nå helt nya höjder Mongolider som super, knullar och bråkar så salivet stänker helt underbart! men kan även tänka mig lite psykiskt sjuka jävlar som lennart bladh, magmys-micke, Raffa o.s.v " big brother, little special"

Tyvärr har ju Lennart lämnat oss.
Men hur underbart hade det inte blivit med honom i huset? En paleo-stretch runk i bubbelpoolen. Följt av en session i bikten: "Hi again BB"

Men jag ska f-n maila BB och kräva att de tar in min nye hjälte Herkko Siponen iallafall. Det skulle sätta fart på saker och ting.
Tänk bara Herkko och Julia tillsammans, det du! Nu snackar vi inte bara bra TV, utan underbar, klassisk, historisk TV!
2020-03-15, 01:10
  #72616
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kissekattenmjau
Uppdaterar att Martin nyss sa att tv4 sagt till honom att göra kaos i huset, att fucka upp folk. Sååååå med andra ord är det tv4 som triggar igång bråken? Vad kan då mergim fått för uppgift undrar man

Att "vara sig själv", såklart. Som han går runt o säger hela tiden att han inte klarat att vara.
2020-03-15, 01:11
  #72617
Medlem
Detta är varför jag tyckte att det var skumt när Martin kom in och sa att han var den nya borgmästarn och tjafsade med Mergim och Julia på första natten. Verka som att han fick order att göra det
2020-03-15, 01:12
  #72618
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
På riktigt??
Japp! Han sa det på festen idag och pratade om det i rummet nu.
2020-03-15, 01:12
  #72619
Medlem
Men bada då jävla fappor
2020-03-15, 01:13
  #72620
Medlem
gabrielle2s avatar
Martin sa åt Frida. Du garvar ju åt det minsta lilla😂😂
2020-03-15, 01:13
  #72621
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Hahahahaha, nu är Glasman sådär rolig igen. Full och go

Ja verkligen! Och för varje tiondels promille ökar hans legendariska gonorréaura med minst 5%

Hoppas verkligen Glasish blir kvar ett tag till.
2020-03-15, 01:13
  #72622
Medlem
Vad håller Philip på med nu då??????
2020-03-15, 01:13
  #72623
Medlem
Bulletzs avatar
haha jASS lackar för julia och martin kramas. Hahahah.
2020-03-15, 01:13
  #72624
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Philip är någonstans och fuckar ur. Synd bara att det aldrig fångas på någon kamera.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in