Citat:
Ursprungligen postat av
Gnomegirl
Det är ju hysteriskt roligt!
De borde göra en mongoversion av BB, gärna med några dreglande CP:n i rollistan också.
Skulle säkert bli en stor succé som andra länders TV skulle stå i kö för att få köpa upp konceptet av.
jag skulle följa det slaviskt isf!!! haha det skulle ju nå helt nya höjder Mongolider som super, knullar och bråkar så salivet stänker helt underbart! men kan även tänka mig lite psykiskt sjuka jävlar som lennart bladh, magmys-micke, Raffa o.s.v " big brother, little special"