2020-03-15, 00:56
  #72577
Medlem
Flaxifluxs avatar
Skriver detta igen då Cmore och TV4 genom sina censurer inte ska tjäna ett enda öre ifrån er...

Det fungerar att skapa en ny email (gratis gmail etc) och signa upp sig för 2 veckor gratis (skapa nytt Cmore konto) . Detta fungerar bara om man väljer att betala via Klarnas Autogiro, men det dras inga pengar sålänge man avslutar sitt abonnemang inom 2 veckor.
Jag har skapat och "betalat" på 4 olika påhittade konton utan att de har dragit några pengar.

Sluta ge denna fittkanal era pengar och börja titta gratis istället!
2020-03-15, 00:57
  #72578
Bannlyst
Har Harry Potter varit och biktade sig flera timmar? Inte märkt av han alls
2020-03-15, 00:57
  #72579
Medlem
Jebbejabos avatar
Martin har verkligen en vidrig personlighet. Schas!!
2020-03-15, 00:57
  #72580
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Bra iakttagelse. Han babblade troligen på om att han skulle komma in i programmet med den approachen, därav CENSUR.
Precis. Fan va patetiskt av produktionen. Jävla tomtar.
2020-03-15, 00:57
  #72581
Medlem
MrsVanity1s avatar
Hörde jag fel eller sa Martin : min Mamma el liknande ringde produktionen och sa att jag inte vill bli franställd som.....
Något om produktionen.
2020-03-15, 00:57
  #72582
Medlem
Daniel "vet du vaaad?" Glasman
2020-03-15, 00:57
  #72583
Medlem
D_120s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaxiflux
Skriver detta igen då Cmore och TV4 genom sina censurer inte ska tjäna ett enda öre ifrån er...

Det fungerar att skapa en ny email (gratis gmail etc) och signa upp sig för 2 veckor gratis (skapa nytt Cmore konto) . Detta fungerar bara om man väljer att betala via Klarnas Autogiro, men det dras inga pengar sålänge man avslutar sitt abonnemang inom 2 veckor.
Jag har skapat och "betalat" på 4 olika påhittade konton utan att de har dragit några pengar.

Sluta ge denna fittkanal era pengar och börja titta gratis istället!

Har använt samma email o samma kontonummer utan problem.

Men använd studentrabatten så får du en månad gratis istället
2020-03-15, 00:57
  #72584
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Det är ju hysteriskt roligt!
De borde göra en mongoversion av BB, gärna med några dreglande CP:n i rollistan också.
Skulle säkert bli en stor succé som andra länders TV skulle stå i kö för att få köpa upp konceptet av.

jag skulle följa det slaviskt isf!!! haha det skulle ju nå helt nya höjder Mongolider som super, knullar och bråkar så salivet stänker helt underbart! men kan även tänka mig lite psykiskt sjuka jävlar som lennart bladh, magmys-micke, Raffa o.s.v " big brother, little special"
2020-03-15, 00:58
  #72585
Medlem
hahah glasman säger att martin är en toffel! =)
2020-03-15, 00:59
  #72586
Medlem
Har TV4 fabricerat Martins presentation är det ju skandal

Han sa det i poolkameran nu igen, och att han fått två varningar
2020-03-15, 00:59
  #72587
Medlem
Får en känsla av att dom bröt för att det inte skulle uppdagas att Martin inte har känslor för Jasmine, dom vill att tittarna ska tro det är äkta kärlek.

Kan ha fel men det är magkänslan.
2020-03-15, 01:00
  #72588
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Har TV4 fabricerat Martins presentation är det ju skandal

Han sa det i poolkameran nu igen, och att han fått två varningar

Ja alltså jag hörde så väl att han sa något om produktionen .

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in