2020-03-15, 00:53
  #72553
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jag är också otrrrrroligt kluven över honom. Ibland gillar jag honom, ibland klarar jag inte av honom öht. Hade önskat att han åkte ut bara för att Sami skulle kunna få blomma ut lite på egen hand, men vet inte om jag egentligen vill att han ska åka. Men vet inte varför jag vill ha kvar honom heller? Hahahah. Förvirrad.
Haha du sätter verkligen ord på mina tankar och känslor kring honom. Jag känner precis som du!
2020-03-15, 00:53
  #72554
Medlem
Dem bryter alltid när det är underhållande
2020-03-15, 00:53
  #72555
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Varför tror ni det censureras?

Vad är det vi inte ska få höra?

Jag fattar inte.
Martin outar produktionen för att ha bett honom gå in i huset med rollen som "fuckboy".
2020-03-15, 00:53
  #72556
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Varför tror ni det censureras?

Vad är det vi inte ska få höra?

Jag fattar inte.
Inte jag heller?
2020-03-15, 00:53
  #72557
Medlem
gabrielle2s avatar
Jaha. Nu har redaktionen bjudit på alkohol så de måste censurera bort resultatet.
Jävla klappträn.
2020-03-15, 00:53
  #72558
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D_120
I ärlighetens namn så var det en välkomnande censur

Glasman o hans fittiga sektprateri "jag är så djup" får mig att vilja bryta in mig i bb-huset o ge honom en örfil

Hahaha lägg av. Älskar när sludder och ärlighet kombineras!
2020-03-15, 00:53
  #72559
Medlem
Jebbejabos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Till hans försvar så var det inte han som bestämde konsekvensen, han sa faktiskt "varför en apelsin när det finns tjejer här", men det var Vicky som bestämde det.

Det missade jag. Tänkte att det var som alla gånger tidigare när han inte velat göra något ”sexuellt” i tv.
2020-03-15, 00:53
  #72560
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaxiflux
Censuuuuur Fitt Bb

Faaan hade velat höra vad fyllot martin hade att säga. Han är förövrigt INTE så snygg som han själv och andra påstår, dessutom helt utan personlighet. Fan glasman har mer charm och utstrålning.
2020-03-15, 00:54
  #72561
Medlem
Varför i helvetet tjatar Mergim på att BB ska kontakta hans familj?
”Kan ni nicka så jag vet ni kontaktar familjen?”
2020-03-15, 00:54
  #72562
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Jahaa det var väl det antar jag! Tar med mig när blåvalen nästan bröt ihop i gråt vid bordet in i drömmarnas land. Den sekvensen kan man fan leva på lääääänge!

Gonatt alla som hatar Amilia! Ni andra kan dra åt helvete

God natt! One love 🥰
2020-03-15, 00:54
  #72563
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungmelvins
Martin outar produktionen för att ha bett honom gå in i huset med rollen "fuckboy".

Ja, så förstod jag det också
2020-03-15, 00:54
  #72564
Medlem
tuffkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Varför tror ni det censureras?

Vad är det vi inte ska få höra?

Jag fattar inte.

Jag uppfattade det som att Martin berättade att produktionen värvat honom till programmet som en "fuck boy", det vill säga det var en rollen han skulle fylla. Då avbröt de sändningen direkt. Innan han började nämnde han något om varning så han visste uppenbarligen att det var känsligt att avslöja.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in