Citat:
Ursprungligen postat av
brajzilla
Mm philip rolig jävel det där....(?) skulle själv tycka att ett gäng mongolider i bollhavet på McDonalds var mer underhållande.
Det är ju hysteriskt roligt!
De borde göra en mongoversion av BB, gärna med några dreglande CP:n i rollistan också.
Skulle säkert bli en stor succé som andra länders TV skulle stå i kö för att få köpa upp konceptet av.