2020-03-15, 00:26
  #72445
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Martin är alltid dum mot Julia. Han beter sig som en skit mot henne. Pucko!

Ja han tål verkligen henne inte.
Är det för att dem blev ihoplåsta det första som hände när han kom in.
Jag menar han verkligen ogillar henne.
2020-03-15, 00:27
  #72446
Avslutad
Alltså varför leker ALex så jävla mycket... Beter sig som en 15 åring så jävla osäker.
2020-03-15, 00:27
  #72447
Medlem
Boonks avatar
Det finns snart endast 2 alternativ för Olga.

1. Ställa till scen och bråka med någon av Martin, Jassa, Blåvalen.
2. Gå in o lägga sig o skrika på BB "SLÄCK, SKA SOVAA, HATAR ALLA"
2020-03-15, 00:27
  #72448
Medlem
Scamps avatar
Men fan va dålig vinkel där!
2020-03-15, 00:28
  #72449
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Neeen jag missade den. Vad hände??


Hon sa "nej, nej, nej" till att ta shot från naveln så Martin blev less och härmade med "nej" medans han vred hela ansiktet på ett drygt sätt.
2020-03-15, 00:28
  #72450
Medlem
Kasta Jassa låt Jullan dra en redig lapdance på Martin istället!
2020-03-15, 00:28
  #72451
Medlem
xrlpyts avatar
Team Jassa
Team Lennie
Team Martin

i den ordningen

Ska inte låtsas som att det inte kan ändras, men Jassa måste verkligen fucka upp något katastrofalt för att jag ska släppa henne.
2020-03-15, 00:29
  #72452
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Det finns snart endast 2 alternativ för Olga.

1. Ställa till scen och bråka med någon av Martin, Jassa, Blåvalen.
2. Gå in o lägga sig o skrika på BB "SLÄCK, SKA SOVAA, HATAR ALLA"
2:an kommer!
VAd fan kör dem fjortislekar är det för att Jasse ska känna sig nöjd
2020-03-15, 00:29
  #72453
Medlem
Trots att jag är en erfaren dokusåpatittare så har jag jävligt svårt för alla dessa lapdances de alltid enas med att köra...

Sekundärskäms så otroligt mycket.
2020-03-15, 00:29
  #72454
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Hahahaha din signatur. Visst fan sa Marek det helt allvarligt häromdagen??

Ja, han blev även lite ledsen när alla skrattade åt honom
2020-03-15, 00:29
  #72455
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yoyzie
Kasta Jassa låt Jullan dra en redig lapdance på Martin istället!
Haha då skulle hon bli sotis som faaaaan men lockande tanke!
2020-03-15, 00:30
  #72456
Medlem
brajzillas avatar
Och sammi kommer in med en burk myror som en jävla 5åring mitt i allt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in