Citat:
Ursprungligen postat av
Allasmeknamn
Lisa2 är sugen på Glaset! Hon sa väl hans namn när de pratade om trekant?
Jasså? Haha, Glasman är oskuld. Inget kommer ske.
Det jag menade var mest att Glasman kommer prata på i minst 3 timmar om han får en fråga på sanning eller konka.