Jag bad ju om ursäkt. Jag vill bara stålsätta dig för du har varit medlem i ett par dagar.
Vis vill ju ha dig här men självironi kan vara en bra egenskap.
Alltså inte för att hata men vad trååkigt att folk bara kör 20 frågor leken hela jävla tiden... Finns det inget annat att göra... det är ju "fest" vafan