Citat:
Ursprungligen postat av
JohnnyMnemonic
Du är en usel debattör, för det första var det du som sa att det var symboliska åtgärder var på jag ironiskt ifrågasatte varför Sverige inte satt in de samman om de var symboliska.
Ja och resterande av ditt inlägg säger att du varken har koll på matematik eller virus.
Och ja när alla andra länder stängt sina gränser så spelar det ju noll roll om Sverige har sin öppen, men det beror ju definitivt inte på att Sverige agerar korrekt och det fattar vem som helst som historiskt tittar på detta.
Säger återigen eftersom det inte sjunker in, vad är det du inte förstår om du tittar på Italien tex?
Är det enbart det faktum att det är mestadels äldre som dör nu? Är du en jävla bödel som avgör när folk levt tillräckligt? Vem har gett dig den rätten?
Eller är det viktiga hur dina förbannade aktier går på börsen? Gläds av att du vuxit upp i ett samhälle som få i världen varit förunnade i stället otacksamma jävel.
Nej, det är du som antingen är full eller riktigt dum. Det var DU som undrade varför vi inte skulle införa dessa "symbolistiska åtgärder". Jag antog att du visste vad symboliska åtgärder betydde, men det gjorde du tydligen inte riktigt, och då blir det såklart missförstånd. Du anser att dem inte vara sådana.
Varför har jag inte koll på matematik nu då? Har vi ens diskuterat några siffror eller matematiska problem? Nej...
Suck... Vad jag säger är att det inte skulle spelat någon roll OAVSETT med öppna eller stängda gränser i detta läge. Vi har SAMHÄLLSSPRIDNING. Och ytterst få vill åka och resa nu ändå. Det är verkningslös symbolpolitik! Got it?
Du tycks dessutom ha blandat ihop mig med någon annan eller något, för jag brukar ständigt säga till förnekare att titta på Italien. Det betyder inte att det är meningsfullt att stänga gränser nu, idag. Alls. För sent för att ens tro att det ska ha någon som helst effekt. Eller vad menar du att det kommer ha för effekt?
Jag har aldrig ens nämnt aktier eller någon otacksamhet över att ha växt upp här. Ställ undan flaskan nu.