Citat:
Ursprungligen postat av
MarkofTheBeast
Kunde inte skrivit det bättre själv. Man ser aldrig henne glad och lekfull. Hon sitter mest med sin ihåliga blick i sitt fyrkantiga ansikte och som någon skrev...bävermun. Tyckte hon hade lite roliga kommentarer för några veckor sedan men nu ser man verkligen hennes riktiga personlighet. Lat, torr, hämmad, elak och SNÅL.
Att Lennie ens dras tlll henne. Han berättade ju att hans typ av tjej är en glad tjej som älskade att vara ute och gå i naturen...ehhm
Och vafan händer? Jasse med Amilia. Alltså Jasse tar detta som en tonåring sprängfull med hormoner som rider på känslor osv osv orkar inte skriva allt jag tycker
Det finns ingen chans att Lennie kan vara allvarlig när han säger han ”gillar” henne. Tror mer på Mergim när han säger att Lennie inte gillar henne men inte vill göra henne ledsen, tror Lennie har berättat detta till Mergim i sängen.
Men ja bävermun är exakt hur hon ser ut. Har fan ingen överläpp ens! Jag brukar inte prata så mycket om andras utseende men hon förtjänar all skit. En elak, vidrig person som skämtar om ätstörningar och som är så snål så jag får huvudvärk.