2020-03-14, 21:32
  #71593
Medlem
Lunatics avatar
Jassa pratar till Amilia. Kanske den sista man ska prata till,
om man inte vill att alla ska veta. och att Amilia kommer i slutändan att använda det mot Jassa.
Jassa vad fan håller du på med. Hon har hybris och tror står lite högre. för hon blivit räddad av tittare tidigare.
Hon kommer ryka ganska fort när hon står mot någon på allvar
2020-03-14, 21:33
  #71594
Medlem
Fattar inte ens hur folk som Philip,Amilia och massa andra ens söker till BB, när de vet om att de är tråkmånsar.

Snacka om självinsikt på hög nivå.
2020-03-14, 21:33
  #71595
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
I Fettan? Bombaclat!

JAPP så är det! jajamän!
2020-03-14, 21:33
  #71596
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag tror han och Vickan härmade Alex.
Det var kul
Fult när Alex haltar som en funktionshindrad.
2020-03-14, 21:33
  #71597
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Kom igen ni kan vara kortfattade

Det är lördag
2020-03-14, 21:34
  #71598
Medlem
Deus-Culpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Kom igen ni kan vara kortfattade

För att Robinsonveckan är över.
2020-03-14, 21:34
  #71599
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ironiq
Herregud vilken löjlig diskussion. Sami, Glasman och Julia framstår verkligen som en sekt. Tycker Jasmine framstår som mest mogen här och sköter sig snyggt. Cred också att hon vågar konfrontera dem, medan de själva endast har ägnat sig åt att prata bakom ryggen.

Man baxnar av tanken att Daniel Glasman är 37 år gammal.

https://www.tv4.se/big-brother-sverige/klipp/jasmine-konfronterar-glasman-sami-och-julia-you-can-rainbow-me-out-12532898

Håller med!
2020-03-14, 21:34
  #71600
Medlem
D_120s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Fattar inte ens hur folk som Philip,Amilia och massa andra ens söker till BB, när de vet om att de är tråkmånsar.

Snacka om självinsikt på hög nivå.

Det är tack vare Rosanna Charles som tror hon har världens roligaste vänner o skulle passa sååÅÅååÅ bra i tv
2020-03-14, 21:34
  #71601
Medlem
csfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Herregud, Alex söker ändå skapa lite feststämning trots att han är nykter.

Kritisera de andra fågelholkarna som bara sitter och glor som sär.
+1


Kan tänka mig att dom som klagar är själva sånna "roliga" människor på fest
2020-03-14, 21:35
  #71602
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Det är lördag

Enligt Izabell kunde hon inte äta mat normalt efter dessa dagar. Men det gick bra inne i huset?

Hur blir det med Jullan som dricker på tom magen och äter amfetamin?
Ps. Avgudar Jullan
2020-03-14, 21:35
  #71603
Medlem
Deus-Culpas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Enligt Izabell kunde hon inte äta mat normalt efter dessa dagar. Men det gick bra inne i huset?

Hur blir det med Jullan som dricker på tom magen och äter amfetamin?
Ps. Avgudar Jullan

Dom har fått mat sen morgonen.
2020-03-14, 21:35
  #71604
Medlem
tuffkatts avatar
Produktionen måste kliva in nu och hindra Amilia från att trycka i sig den där muffinsen. Det där är sjukligt och hon kan inte hantera det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in