2020-03-14, 21:19
Medlem
Lord2Moynes avatar
Vem är det som skriker som en gris i bakgrunden?
Medlem
niggern e busted och kränkt. han svärde nyss på sin dotter xD
Medlem
Glasman och Sami sitter fan offside varje fest och bara tror dom är på teater. Fan vad less jag är
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prop
Tycker att den här veckan har varit underhållande och taktiksnacket, speciellt innan ö-rådet, var riktigt bra TV. Vilken flockmentalitet det lätt blir. Många har klagat på att det tillåts men om BB inte vill supa ner deltagarna krävs att man tillåter taktiksnack för att skapa lite drama.

Tre grupperingar just nu:
Rainbow (Glasman, Sami, Julia, PW, Frida)
Pink room (Amilia, Lennie, Mergim)
Rebels (Martin, Jassa, Vickan, Alex)

Martin lär rädda Alex på måndag. Tittarna röstar ut PW och då är Rebels och Rainbow numerärt lika. Pink room har ännu inte kunnat hämta sig från sitt överhuvuds tidiga uttåg, såg ut att vara på g igen när man raggade upp Bella men hon åkte ju illa kvickt av den anledningen. Man har dock två bra tävlanden i Lennie och Mergim medan övriga konstellationer bara har Julia resp. Martin.

Med facit i hand borde Rainbow varit lite mer försiktiga vad de sa till Alex och Vickan inför ö-rådet för att säkra deras röster. T.ex. att man ville ha ut Jassa när både Alex och Vickan gillar henne som fan. Eller när Sami kläcker att Glasman och Julia kommer först, inte för nyhetsvärdet men för att det etablerar att Rainbow egentligen skiter i Alex och Vickan.

Innan dess hade Rainbow chans att säkra Martin och därmed Jassa, men Glasman blev alldeles för paranoid i stundens hetta. Den här gången bet det honom i röven då Vickan smart nog utnyttjade hans felsteg genom att avslöja för Jassa att Rainbow vill ha ut henne och på så sätt locka Martin och Jassa till henne och Alex. Hon är riktigt slug och jag tror inte för en sekund att hon avslöjade det på grund av skuldkänslor. Alex måste låta Vickan sköta taktiken och fokusera på att fiska info hos de andra och framför allt hålla munnen stängd (i dubbel bemärkelse).

Rainbow har ett trumfkort och det är att berätta för Jassa att Amilia hånglade med Martin och på så sätt skifta fokus från Glasmans misslyckade attack på Jassa, för just nu njuter Pink Room av att se sina rivaler tampas.

Det var mina 50 cent.
Mycket klokt inlägg, håller absolut med! Många misstag gjordes i all pakthets.
2020-03-14, 21:20
Medlem
Lord2Moynes avatar
Nu är Mergim packad, hi hi hi hi kan hända vad som helst snart

Dom tål fan ingenting där i huset.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne

Vi kanske kan gissa ett par gånger, lär inte vara så svårt!
Medlem
Globalisten55s avatar
Undrar hur Alex varit med lite alkohol i kroppen😂
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majskornet
Vi kanske kan gissa ett par gånger, lär inte vara så svårt!
Har mina aningar jag också, haha.
2020-03-14, 21:21
Medlem
Asså vafan är det här! vad bråkar dom ens om? Alex o Julia dansade båda tyckte det var kul och var med på det så vad är problemet?
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Hehe nu blev han tagen med byxorna nere

Abooow mannen
Är alex full eller
Medlem
DjPuttes avatar
OOOOOolga har kommit hem!
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne

Säkert amilia som hittade fler muffins
Helt överlycklig

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in